anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro sugeruje dostawę do paczkomatu na dany dzień

MAMY ROZWIĄZANIE!
maximpreza
#11 Animator#

Cześć . Spotkała mnie taka oto sytuacja : Klient zrobił zakupy w czwartek wieczorem i Allegro zasugerowało mu ,że sklep (czyli ja) wyśle towar w piątek z dostawą do paczkomatu na poniedziałek. Klient ten więc był pewny , że jak dostanie towar w poniedziałek do paczkomatu to ma 2 dni na odebranie. Inpost dostarczył jednak towar już w sobotę rano .Po upływie 2 dni w poniedziałek rano kurier zabrał paczkę z paczkomatu i paczka wróciła do mnie. Zadzwoniłem do klienta , a ten potwierdził , że owszem dostał sms o dostarczeniu paczki do paczkomatu i kolejny sms , że upłynął termin magazynowania paczki w paczkomacie. Klienta nie było w tym okresie i nie miał szans odebrać paczki . Co zrobić w takiej sytuacji ? Ani to wina moja , ani klienta . Kogo teraz obciążyć za tą sytuację ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
kostas11
#21 Demiurg#

Allegro sugeruje, sprzedawca zazwyczaj nadaje, przewidywany czas dostawy itp, nie jest to wiążące, winne allegro za takiego babola i klient że nie doczytał i nie zrozumiał słowa sugeruje i zazwyczaj 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
green_boutique
#9 Pomysłodawca#

ale to się często zdarza

Tu jest trochę wina InPost. Powinni paczki nadane w piątek dostarczyć dopiero w poniedziałek, chyba że ktoś wybierze opcję dostawy w weekend. 

Przynajmniej powinni poniedziałkowe paczki trzymać dłużej. Też miałam kilka sytuacji, że paczka wróciła i klient miał pretensję do mnie. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Ale w cenniku jest że to przewidywany czas dostawy 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
green_boutique
#9 Pomysłodawca#

ale tego się ludziom nie przetłumaczy

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

to nie mógł kogokolwiek poprosić o odbiór, tylko cierpliwie czekał aż paczka wróci. Ręce opadają jednym słowem 😁

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@maximpreza widzisz logika allegro jest taka - sprzedawca podaje że wysyła towar w 14 dni

to znaczy w przedziale 0-14 dni

logika z **piiip** i do tego nie możesz w ofercie ani w zakładce Dostawa i płatność podać swojego dokładnego czasu wysyłki

pisałem o tym tutaj

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-%C5%82amie-polskie-prawo/m-p/2782#...

 

obiciążyć możesz klienta - kupuje na portalu a nie zapoznał się z jego regulaminem

allegro pisze wyraźnie - używanie serwisu wiąże się z akceptacją regulaminu

ba wiedział  o przesyłce i mógł wysłać kogoś po odbiór

 

oznacz moderatorów
-orbitkownia-
#12 Orędownik#

@maximpreza u mnie odwrotnie mam czas na wysyłkę 3 dni pani kupiła w czwartek a allegro jej napisało że dostawa będzie na piątek i miała do mnie pretensje

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@-orbitkownia-  pisaliśmy ostatnio o tych terminach, że allegro sobie swobodnie decyduje, że np. polecony smart, który idzie 5 dni według serwisu dociera w 2 itd. Niestety te ich terminy to często fikcja. A kupujący strasznie się napalają na ten sugerowany termin dostawy i uważają, że jak nie dotarło, to winny tylko sprzedawca, nikt inny.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
-orbitkownia-
#12 Orędownik#

@mikeza u mnie polecony doszedł po 5 tygodniach , po złożonej reklamacji oddaniu pieniędzy klientowi...

oznacz moderatorów