Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wrzucam temat ponieważ:
1. Wydaje się być interesujący - rozwiązanie dla mnie jako doświadczonego kupującego nie jest oczywiste
2. Na pewno dotyczy również wielu innych systemów
Opis sytuacji:
Występuje niedogodność związana z działaniem systemu Allegro w połączeniu z systemem zarządzania przesyłką FedEx.
Allegro od jakiegoś czasu anonimizuje maile klientów, Sprzedający nie widzi adresu e-mail kupującego, zamiast tego jest losowy ciąg znaków (identyfikator klienta) i domena allegromail.pl.
Następnie po zamówieniu kuriera, FedEx zapisuje ten adres jako odbiorcy i wysyła do Kupującego wiadomość, z pytaniem czy odbiorca będzie w dniu odbioru w domu, dając możliwość przełożenia dostawy.
Aby skorzystać z zarządzania przesyłką trzeba wprowadzić kod, który przychodzi w mailu ale też pełen adres e-mail - ten zanonimizowany, który zna tylko Sprzedający - więc Kupujący nie może skorzystać z tej opcji.
Gdzie Kupujący może zobaczyć jaki adres w domenie allegromail.pl posiada, aby móc skorzystać z zarządzania dostawą w FedEx?
Screenshot na dropbox: