anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anonimizacja adresów e-mail, a zarządzanie przesyłką np. FedEx

Barglow_rulezz
#1 Nowicjusz#

Wrzucam temat ponieważ:

1. Wydaje się być interesujący - rozwiązanie dla mnie jako doświadczonego kupującego nie jest oczywiste

2. Na pewno dotyczy również wielu innych systemów

 

Opis sytuacji:

Występuje niedogodność związana z działaniem systemu Allegro w połączeniu z systemem zarządzania przesyłką FedEx.

Allegro od jakiegoś czasu anonimizuje maile klientów, Sprzedający nie widzi adresu e-mail kupującego, zamiast tego jest losowy ciąg znaków (identyfikator klienta) i domena allegromail.pl.

Następnie po zamówieniu kuriera, FedEx zapisuje ten adres jako odbiorcy i wysyła do Kupującego wiadomość, z pytaniem czy odbiorca będzie w dniu odbioru w domu, dając możliwość przełożenia dostawy.

Aby skorzystać z zarządzania przesyłką trzeba wprowadzić kod, który przychodzi w mailu ale też pełen adres e-mail - ten zanonimizowany, który zna tylko Sprzedający - więc Kupujący nie może skorzystać z tej opcji.

Gdzie Kupujący może zobaczyć jaki adres w domenie allegromail.pl posiada, aby móc skorzystać z zarządzania dostawą w FedEx?

Screenshot na dropbox:

https://www.dropbox.com/s/2fnislkjt0d7o6w/fedex.jpg?dl=0