Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy to prawda, że Kupujący niezarejestrowani nie mają możliwości anulowania transakcji?
Upiera się przy tym mój kupujący, który rozmyślił się.
Nie wprowadzałem jeszcze nr przesyłki, płatność była przy odbiorze, od zakupu minęło mniej niż 48 h.
Możecie podpowiedzieć, jak ma anulować swoją transakcję? I czy ja mam możliwość anulowania z poziomu panelu sprzedawcy? Złożyłem wniosek o zwrot prowizji, ale został odrzucony.
Dzięki za podpowiedź,
Jakub
Kupujący może odstąpić od umowy wysyłając mailem rezygnację. To nie jest tak, że konsumenckie odstąpienie to tylko tak zwany zwrot czy anulowanie na stronie Allegro.
Jeśli poinformował Cię o rezygnacji, to już odstąpił od umowy, anulował ją.
Po odmowie zwrotu prowizji złóż odwołanie, zamieszczając dowód na rezygnację kupującego.
deffner_pl odwołaj się od decycji załączając skan wiadowości od kupującego