anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie transakcji przez kupującego niezarejestrowanego

deffner_pl
#8 Zapaleniec#

Witam, czy to prawda, że Kupujący niezarejestrowani nie mają możliwości anulowania transakcji?

Upiera się przy tym mój kupujący, który rozmyślił się.

Nie wprowadzałem jeszcze nr przesyłki, płatność była przy odbiorze, od zakupu minęło mniej niż 48 h.

Możecie podpowiedzieć, jak ma anulować swoją transakcję? I czy ja mam możliwość anulowania z poziomu panelu sprzedawcy? Złożyłem wniosek o zwrot prowizji, ale został odrzucony.

Dzięki za podpowiedź,

Jakub

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Kupujący może odstąpić od umowy wysyłając mailem rezygnację. To nie jest tak, że konsumenckie odstąpienie to tylko tak zwany zwrot czy anulowanie na stronie Allegro.

Jeśli poinformował Cię o rezygnacji, to już odstąpił od umowy, anulował ją.

Po odmowie zwrotu prowizji złóż odwołanie, zamieszczając dowód na rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

deffner_pl odwołaj się od decycji załączając skan wiadowości od kupującego 

oznacz moderatorów