Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient anulował zamówienie po przygotowaniu przeze mnie etykiety- allegro smart. Jak anulować zamówienie żeby nie poleciała trafność? Nie ma możliwości anulowania etykiety
Skarpetosy jeśli anukowal systemowo zwyczjnie nie nadajesz przesyłki i zwracasz kasę , jakość nie poleci .
@Skarpetosy Nic nie musisz anulować. Jeżeli klient anulował, nie nadajesz przesyłki i nie będzie to miało wpływu na trafność.
ale będzie opłata za smarta po stronie sprzedającego np 1,99 zł w zależności jaka wartość
@Skarpetosy
Jeżeli klient faktycznie anulował zamówienie (na Allegro użył opcji ANULUJ) to takie zamówienie nie jest liczone w statystykach. Jeżeli natomiast użył opcji ZWROT zakupu (nawet jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze fizycznie wysłane ale rozpoczęto jego realizację - na Allegro: zmieniając jego status z NOWE na dowolny inny) to takie zamówienie jest uwzględniane do wielu statystyk (m.in. dotyczących wysyłki w tym samym dniu jak i dostawy następnego dnia oraz numerów przesyłek wprowadzonych w deklarowanym terminie).
@Skarpetosy Wystąp o zwrot prowizji i dołącz rezygnacje klienta (niby wtedy system traktuje jako transakcje niebyłą i nie liczy czasu i statystyk) .
@Client:44052296
Jeżeli Klient nie wybrał opcji ANULUJ, (odstąpienie miało miejsce po przyjęciu zamówienia do realizacji lub kupujący nie był uprawniony do anulowania tego zamówienia) to jest brane ono do statystyk a nawet jest możliwość wystawienia oceny (także negatywnej) do takiej transakcji (i co z tego, że zgodnie z prawem jest uznana za niebyłą ? - to są "zasady" Allegro).
@darek_2055
Jeżeli kupujący wybrał opcję ANULUJ - to opłaty za SMART!-a nie ma.