Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
od dwóch dni mamy problem z częścią zamówień przekazywanych z Allegro do BaseLinker'a. W danych dostawy pomiędzy imieniem i nazwiskiem klienta pojawia się podwójna spacja, która powoduje problemy w dalszym przekazaniu zamówienia do sklepu/ERPa. Wcześniej nie było takiego problemu. Czy problem leży po stronie API Allegro?
Pozdrawiamy!
Z tego co widzę, nie jest to problem po stronie API Allegro.
Allegro zwraca imię i nazwisko jako osobne dane, więc nie ma takiej opcji.
Trzeba bić do pomocy technicznej BaseLinker.
sprawdziliśmy zamówienie bezpośrednio w allegro- na pierwszy rzut oka jest jedna spacja, ale co ciekawe w kodzie źródłowym widać 2 spacje między imieniem i nazwiskiem kupującego w danych dostawy. Błąd raczej nie leży po stronie BL
@backer_pl bardzo proszę o podanie przykładowego zamówienia, w którym taki problem występuje, a także dokładnego komunikatu jaki otrzymujesz przy przekazywaniu danych odbiorcy. Będę wdzięczna za zrzut ekranu z komunikatem.
np. zamówienie nr ab7522a1-afd8-11ec-be79-b51902c90710
@backer_pl dziękuję za przekaznie informacji, konsultuję to z zespołem API i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@backer_pl otrzymałam odpowiedź z konsultacji. W przypadku zamówienia, które podałeś to kupujący w swoim adresie dostawy ma dodaną na końcu imienia i nazwiska spację, stąd po połączeniu wychodzi podwójna spacja. Taki przypadek jest możliwy dla adresów, które zostały dodane do konta przed walidacją. W takim wypadku otrzymywane dane są zgodne z tym co wpisał Kupujący. Także jeśli chodzi o samo API nie jest to błąd.
Pisałeś, że dotyczy to części zamówień i że problem pojawił się dwa dni temu, zespół API nie ma możliwości sprawdzenia pozostałych zamówień, w których pojawia się taki problem, ponieważ nie są to błędy wynikające z API. Dlatego jeśli chcesz abyśmy przyjrzeli się pozostałym zamówieniom i sprawdzili czy jest to taka sama sytuacja, to poproszę o podanie ich numerów.
Rozwiązaniem w takim przypadku jest dopasowanie oprogramowania do możliwości pojawienia się podwójnej spacji w adresie.
@la_nikadziękujemy za szybką odpowiedź. Z pozostałych zamówień z tym samym problemem mamy zanotowane jeszcze jedno:
7ecfa301-af89-11ec-a350-15698a9bae54
Mam taką samą sytuację na dwóch kontach:
792f3201-afaa-11ec-98b4-79dfa9e25ddc
b3ae8e80-ae79-11ec-b09c-bfe6f4f4fa90
@backer_pl @OttimoSystem oki, dziękuję Wam bardzo za podanie numerów zamówień, poproszę zespół API o przyjrzenie się tym zamówieniom i wrócę z informacją, gdy tylko dostanę odpowiedź.
@backer_pl @OttimoSystem wracam z informacjami. Zespół API potwierdził, że we wskazanych zamówieniach problem jest taki sam, czyli adresy były dodane przed wprowadzeniem walidacji i wszystkie przypadki mają spację po imieniu.
Czy możecie napisać jeszcze jak pobieracie te dane, że spacja jest blokerem i dlaczego wasze systemy, nie biorą pod uwagę, że może być więcej niż jedna spacja?
Będę bardzo wdzięczna, ponieważ te informacje pozwolą zespołowi API przeanalizować ten problem.
Mamy integrację poprzez usługę Baselinker i tam te dane są zaciągane. Następnie zamówienia są przekazywane dalej do innego systemu, który już tych danych nie chce przyjąć. Imię i nazwisko zapisuje się w baselinkerze w jednym polu i podejrzewam, że jakaś funkcja szuka spacji, aby oddzielić je od siebie, ale niestety wysypuje się ponieważ są dwie.
Mam też odpowiedź z dzisiaj od supportu BL, że wprowadzili poprawkę choć początkowo nie planowali jej, stąd post tutaj.
Dziękuję za zaangażowanie i pomoc w ustaleniu problemu.
@OttimoSystem dziękuję za informację! Przekazuję je do zespołu API.
Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia!