Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z wyceną dostawy. Chodzi o to że allegro pyta niektórych klientów aby ustalili koszt dostawy, mimo że nie oferujemy takiej opcji. I nie wiem co z tym fantem zrobić. Prosiłem klienta któremu taka opcja wyskoczyła aby wysłał mi listę produktów żebym sam mógł to sprawdzić. Wszystkie te produkty mają cenniki dostaw i nie ma nich opcji ustalania koszów ręcznie. Nie wiem co z tym fantem zrobić. Macie jakieś porady w kwestii?
@kielkowski-info a jak masz ustawiona opcje Sposób obliczania kosztów dostawy
Tutaj mam zaznaczone:
- przesyłki będą nadane osobno, a koszty dostawy zsumują się
A opcję:
klient ma możliwość wpisania innego kosztu dostawy
mam oczywiście odznaczoną. Więc klienci nie powinni mieć opcji wpisania kosztów dostawy ręcznie
@kielkowski-info Spytaj allegro przez ten formularz
dzięki, napisałem już, zobaczymy co poradzę. Pozdrawiam