anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria Inpost? ktoś coś?

mrapol
#8 Zapaleniec#
Nie można wygenerować nic przez inpost, ktoś ma podobny problem?
oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

mkforte
#8 Zapaleniec#

Też to mam.

oznacz moderatorów

DywanyRzeszow
#7 Wielbiciel#

i ja

oznacz moderatorów

ziba_2006
#7 Wielbiciel#

Też nie mogę doładować konta a paczki wysłać trzeba.

oznacz moderatorów

ziba_2006
#7 Wielbiciel#

Widzę, że doładowanie już działa ale środki z poprzednich prób doładowań przepadły. Mam nadzieję, że się odnajdą na koncie.

oznacz moderatorów

mrapol
#8 Zapaleniec#

Właśnie rozmawiałem z infolinią Inpost....jak mogłem się spodziewać nie widzą żadnej awarii

"Proszę czekać być może do wieczora problem zostanie zlokalizowany" super odpowiedź 😉 

Jak to mówią niedzielna praca w g.... się obraca

oznacz moderatorów

mrapol
#8 Zapaleniec#

DZIAŁA!!! 😉

oznacz moderatorów

mkforte
#8 Zapaleniec#

U mnie już też.

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@InPost co się dzieje, nie mogę doładować konta w menadżerze, pieniądze z konta bankowego schodzą, u was ich nie ma. Wyświetla się tylko info, żeby poczekać kilka minut i odświeżyć stronę. Oczywiście rada nieskuteczna 😏

oznacz moderatorów

electroworld41
#7 Wielbiciel#

U mnie też jest problem z doładowaniem konta. Trzeba czekać i pewnie środki w końcu zostaną dodane. 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@uEdka @mrapol 

Opisany problem jest obecnie analizowany przez nasz dział techniczny. Dokładamy wszelkich starań aby przywrócić prawidłowe funkcjonowanie systemu.

Jednocześnie w tej sytuacji sugerujemy usunięcie plików cookies, włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka" lub zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki.
Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
Jeśli problem będzie nadal występował, proszę o kontakt mailowy na adres: pomoc@inpost.pl. W treści zgłoszenia proszę podać dodatkowo login do Managera Paczek oraz przesłać skan z komunikatem błędu.

W imieniu firmy przepraszamy za utrudnienia.

oznacz moderatorów

Postmannn
#7 Wielbiciel#

A co to ma wspolnego z przelewami?

Przelew wychodzi z konta a nie wchodzi do Was tylko pojawia sie komunikat o odswieżaniu strony

 

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@InPost tak ja pisze @Postmannn nie ma to nic wspólnego z przelewami, jeżeli coś się zepsuło, to u Was. Każda próba wpłaty kończy się niepowodzeniem, my mamy przesyłki do nadania i oczekujemy poprawnego działania strony.

oznacz moderatorów

egsport
#9 Pomysłodawca#

stara śpiewka  zawsze są winni wszyscy na około tylko nie inpsot  .

A ciasteczka to ja mogę przekąsić do kawy 😂🤣

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#12 Orędownik#

To samo miałem dzisiaj, uzupełniłem środki, nalepke chce drukować, przelew z banku zrobiony ale Inpost twierdzi że nie mam środków na koncie.

Za to dodali jakieś wysuwające sie uśmiechnięte gó.wienko z powiadomieniem na stronie... Nie wiadomo po co ... Chyba po to żeby ludzi bardziej wku .. to znaczy zdenerwować. Wracamy do epoki Spinacza w w Wordzie czy co ?

 

oznacz moderatorów

Kaz-Auto
#9 Pomysłodawca#

U mnie też jest problem. Nie można doładować konta. Niektóre darmowe przesyłki liczy w managerze po 8,99. 

oznacz moderatorów

MARMEXsklep
#9 Pomysłodawca#

Również nie mogę doładować konta, pieniądze zostały pobrane z konta lecz nie trafiły do menagera więc nie można nadać paczek.

oznacz moderatorów

kupteraz365
#2 Obserwator#

u mnie to samo

oznacz moderatorów

AlePiesio
#9 Pomysłodawca#

również nie ma moich pieniędzy doładowanych blikiem na managerze przesyłek inpostu od wczoraj a pieniądze z konta poszły, przesyłki trzeba wysłać ale nie ma jak zapłacić za wygenerowany listy przewozowe

 
oznacz moderatorów

belhom
#7 Wielbiciel#

Wczoraj doładowałem w kwocie 50zł. Do teraz nie ma ich na koncie. 

 

Również mam problem.

oznacz moderatorów