anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd Cenników Dostawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
LightFashion
#3 Debiutant#

Witam.

Od około 2-3 dni jest błąd z cennikami dostawy.

Najpierw została zmieniona cena w cenniku dostawy Paczka w RUCHU z 9,99 zł na 13,99 zł...

przez 2 doby na aukcjach nie wykonały się zmiany w cennikach dostawy, mimo - iż przy edycji aukcji podpinało "prawidłowy cennik dostawy" i wyświetlała się poprawnie zmieniona cena...

To na samej aukcji cena jest dalej nieprawidłowa...

Krok dalej - została wogóle z cennia dostawy usunięta Paczka w Ruchu ...
nadal na aukcjach wyświetlają się ceny sprzed 3 dni...

Prosimy o pomoc.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
LightFashion
#3 Debiutant#

tzn. zmiana "w cenniku dostawy"... i wszystkie aukcje się zmieniały;

 

poza tym zmiana wszystkich aukcji hurtowo na ten sam poprawiony cennik dostawy nie przyniosła zamierzonego efektu;

a tworzenie każdorazowo nowego cennika dostawy, by cokolwiek zmienić .. a później przypisywanie wszystkich aukcji do niego - mija się z celem ... zwłaszcza, że cennika dostawy nie można kasować później nawet jeśli nie jest od kilku lat używany.

 

tak więc błąd nadal wystepuje.

czekamy w takim razie na _HolaOla_ z odpowiedzią, jak uda się coś więcej ustalić 🙂

 

pozdrawiam.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LightFashion Tak jak obiecałam, wracam z odpowiedzią, że powodem sytuacji, którą pokazał na zrzutach @kostas11 jest fakt, że masz w cenniku dwie takie same formy dostawy - "Paczka w RUCHu" oraz "Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch". W zależności od tego czy Kupujący ma Smart i jest zalogowany, wchodząc na daną ofertę otrzymuje informację dot. ceny tej przesyłki na głównej stronie oferty. Jedyną możliwością rozwiązania tej sytuacji będzie ujednolicenie cenników poprzez usunięcie metody dostawy "Paczka w RUCHu".

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów