anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd doręczenia Poczty Polskiej vs. Negatyw naruszający Regulamin

Mario2007_1
#8 Zapaleniec#

W wyniku błędu serwera Poczty Polskiej część przesyłek Allegro Kurier Pocztex otrzymało nieprawidłowe numery nadań, co skutkowało brakiem możliwości doręczenia ich do wskazanego punktu odbioru. Przesyłki te skierowano do najbliższej placówki Pocztowej. Pech chciał, że sytuacja ta trafiła również na klientkę, która dokonuje zakupów z kolejnych, wciąż blokowanych przez nas kont i zawsze wykaże się skrajnym brakiem zrozumienia i chęci do dyskusji na poziomie - ale mniejsza o to, bo finał dotyczy Allegro i ich płynnego podejścia do własnego Regulaminu.

Każda ze stron - ja jako sprzedawca, kupujący oraz Allegro posiadają te same dane, tj. sposób nadania, jego przebieg oraz poprawność danych. Mimo to, kupujący kłamiąc w komentarzu o doręczeniu ("blisko tydzień" vs. 1 dzień realnie) oraz o złym nadaniu (dane w e-nadawcy oraz etykieta nadawcza zgodne z wypełnionym formularzem) jest nietykalny. Całość okraszona dziesiątkami wykrzykników oraz określeniami jak "Nierzetelny sprzedawca", "Szczyt bezczelności". Całość narusza punkt 11.5 Regulaminu o zgodności z rzeczywistym przebiegiem Transakcji, 11.7 o znakach powodujących nieczytelność komentarza, nie wspominając już o maksymalnie zaniżonej zgodności z opisem bez słowa odniesienia do produktu w komentarzu.

Jedyna odpowiedź na jaką stać Allegro w takiej sytuacji to "Nie możemy wszystkiego zweryfikować". 

Problem w tym, że tu nie ma czego weryfikować. Klientka ewidentnie upiera się przy naszej winie za nieprawidłowe doręczenie przesyłki, kiedy sytuacja ta była poza nami i Poczta przyznała się do problemu co zostało również wyjaśniane w przeprowadzanej dyskusji.. zakończonej przez kupującą słowami "JESTEŚCIE ŻENUJĄCY!!!!" 😒

Ciężko więc stwierdzić czyj poziom jest tutaj niższy - poziom wypowiedzi kupującego, czy poziom rzetelnego podejścia Allegro do zgłoszeń. 

Możemy więc być pewnie, że w przypadku kiedy posiadamy wszelkie dowody wyjaśniające brak winy za problemy z doręczeniem i tak zostaniemy spławieni.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Zasadniczo za wszelkie opóźnienia, uszkodzenia, zagubienia i inne nieprawidłowości przewoźnika, odpowiedzialność względem kupującego ponosi sprzedawca 🙂

oznacz moderatorów

Mario2007_1
#8 Zapaleniec#

Nie neguję - zawsze skłonni jesteśmy nadać zamówienie ponownie jeżeli widać ewidentnie, że przesyłka do kupującego nie dotrze albo zajmie to stanowczo zbyt wiele czasu. Jednak w tej sytuacji przesyłka została doręczona 3 ulice dalej.

Niemniej jednak kluczowe tutaj jest nie to, co działo się z przesyłką, ale jak Allegro podchodzi do komentarza pełnego przekłamań i naciągnięć. Śledzenie i dane ewidentnie wskazują, że przesyłka zaczęła swoją podróż zgodnie z wypełnionym formularzem kupującego oraz została doręczona w 24h, ale tak łatwo jest przymknąć oko na "złe nadanie!!!!" i "szło tydzień!!!!!!!!"...

oznacz moderatorów

bestgloves
#7 Wielbiciel#

Allegro ma większe prawa wobec Sprzedającego niż komornik wobec zwykłego obywatela.Może pozbawić go źródła utrzymania tylko na podstawie kłamstw i  pomówień kilku Kupujacych.

 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Coś mi się nie chce wierzyć w inne numery a adresy były poprawne ? przypuszczam że były przepełnione punkty i paczki niezgodnie z regulaminem poczty trafiły do placówki o czym klienci zostali poinformowani więc gdzie błąd serwerów 🙂

Są opóźnienia i my za to odpowiadamy jako sprzedawcy więc z negiem trzeba się liczyć, zostaw tylko w ofercie pewnych dostawców 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Mario2007_1
#8 Zapaleniec#

Też nie wierzyliśmy, że jest to możliwe, ale jest. Zakup na Allegro - inny numer, etykieta - inny numer. Sprawę wyjaśniliśmy już z opiekunem Poczty i naszym oddziałem. Adres i dane punktu poprawne, zgodne z formularzem zakupu na co dołączyliśmy potwierdzenie z EN oraz .pdf etykiety nadawczej - bez znaczenia 😑

oznacz moderatorów