anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd podczas ładowania listy ofert

Super-Price_IMP
#9 Pomysłodawca#

Witam

Od kliku minut w zakładce Mój asortyment, wyskakuje mi: błąd podczas ładowania listy ofert.

Tak jakby co chwilę mnie wylogowywało z konta. Dopiero jak się zaloguję ponownie to mogę wejść w zakładkę Mój asortyment. Jednak po kilku minutach (dosłownie 5-6) mam to samo.

Czy tylko ja mam taki problem ?

 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

EElektryka_com
#11 Animator#

My mamy tak samo od dawna, pewnie stałe IP?

oznacz moderatorów

Super-Price_IMP
#9 Pomysłodawca#

Z tego co wiem i jak sprawdzałem to mamy zmienne IP w firmie. Problem pojawił się dopiero dzisiaj, jakieś 30 minut temu. Wyrzuca już nawet z zakładki: Zamówienia co jakiś czas.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Super-Price_IMP @EElektryka_com otrzymaliśmy inne zgłoszenia na ten temat, dodam informację od Was do zadania, czy możecie przesłać filmik obrazujący ten problem? Albo tutaj na forum albo na adres spolecznosc@allegro.pl 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

My mieliśmy już dłuższą konwersację na e-mailu, niestety daliśmy sobie spokój, ze wzgledu, ze żądania kolejnych screenów już się zapętliły. Nasze sugestie pzrechodzą bez echa, bo ewidentnie blokujecie połączenia z naszej sieci markując przez cookie dany komputer, który najpierw dziala ociężale na Allegro, następnie już gubi połączenie. Za to jak się skasuje cookiesy Allegro albo zaloguje z trybu prywatnego wszystko od razu wraca do normy.
Mniemam, ze to może być jakiś system sterowania obciążeniem, bo nie przecze, ze możemy trochę tych zapytań do Allegro generować, kilka komputerów zalogowanych na kilku kontach w godzinach pracy i API działąjące na okrągło.

oznacz moderatorów