Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z nadaniem zamówienia jak w temacie. Standardowo w polu Odbiorca nie zmieniam nic. W polu nadawca ustawiam odpowiedni magazyn i dane na etykiecie oraz zmieniam wymiary paczki. Wyskakuje komunikat Błąd przetwarzania Punkt odbiorcy jest niepoprawny. Do tej pory przesyłki szły bez problemu a z tą jest problem. Próbowałem wybrać ręcznie w polu Przewoźnika adres i wszystko się zgadza, jednak nie mogę przejść dalej.
Poniżej podaje jej numer.
Nr zamówienia 4d89fe20-a295-11ee-8cbb-89949bc21eaa
@karohub Ten błąd pojawia się w sytuacji, kiedy punkt odbioru jest niedostępny, np. jest chwilowo przepełniony lub nieczynny. W tej sytuacji musisz spróbować później albo wybrać inny punkt odbioru.