Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
mam problem przy wystawianiu ofert poprzez REST. Dziwne to ponieważ z tego co zauważyłem to problem występuje dla kategorii i wszystkich podkategorii Zderzaki. Pozostałe kategorie wskakują normalnie. Gdy ręcznie próbuje wystawić to wszystko jest ok. Rozumiem, że coś po stronie Allegro ?
@lukasparts95 dzięki za zgłoszenie! Nie znalazłam informacji na temat takiego problemu ani innych zgłoszeń. Czy możesz podesłać zrzuty ekranu z komunikatem błędu, opisać jakie kroki i wykonujesz i co się dzieje? Zgłoszę to do zespołu technicznego.
Aukcje wystawiam z własnej aplikacji na serwerze poprzez REST API.
Odpowiedź jaką dostaję dla elementów które próbuję wystawić w kategoriach Zderzaki lub drzwi samochodowe to:
{"errors":[{"**piiip**":"VALIDATION_ERROR","message":"nie może być puste","details":"Invalid value: null","path":"offerCriteria[0].offers[].id","userMessage":"nie może być puste"}]}
ręcznie sprawdzałem, i żaden nowy parametr w tych kategoriach nie jest wymagany. Natomiast w innych kategoriach udało mi się wystawić aukcje poprzez REST. Czyli zawiesza się przy poszczególnych kategoriach wystawianie poprzez REST.
dla niektórych ofert nawet draft się nie tworzy.
"errors":[{"**piiip**":"ValidationError.MethodArgumentNotValidException","message":"Collection contains null or empty elements.","details":null,"path":"/sale/offers","userMessage":"Collection contains null or empty elements."}]}{"errors":[{"**piiip**":"VALIDATION_ERROR","message":"nie może być puste","details":"Invalid value: null","path":"offerCriteria[0].offers[].id","userMessage":"nie może być puste"}]}
@lukasparts24 dziękuję przekazałam te informacje do zespołu API i wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź. Obawiam się jednak, że może to być dopiero po długim weekendzie.
Dziękuje za informacje.
Temat już nie aktualny. Kolega informatyk już znalazł błąd. Przekazywany był dodatkowo pusty parametr przy wystawianiu aukcji co pokazywało następnie błąd. Jedynie co zdziwiło mnie, to to, że dotychczas to działało.
Miłego wieczoru
Pozdrawiam.
@lukasparts24 dziękuję za informację! Cieszę się, że już wszystko działa 🙂
Miłego wieczoru!