anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w API (wątek ze zjednoczonych sprzedawców)

mateusz_wo
#1 Nowicjusz#

Cytuje wiadomość ze zjednoczonych:

"Zauważono błąd w Allegro API polegający na niepoprawnym zwracaniu informacji odnośnie kosztów wysyłek smart. W sytuacji, gdy klient nie płaci za wysyłkę, API czasami zwraca, że zapłacił 8.99 zł. Jeśli bazujecie na API to faktury i paragony możecie wystawiać niepoprawnie, tj. na wyższą kwotę niż faktycznie otrzymaliście."

https://github.com/allegro/allegro-api/issues/2726 

Pytanie do sprzedawców, czy ktoś z was już analizował to zgłoszenie na podstawie własnych sprzedaży?

 

Screenshot_50.jpg

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

-YB-
#8 Zapaleniec#

W moim programie który napisałem nie zauważyłem takiego błędu może on wynika z czegoś innego po prostu. Najlepiej by było wkleić odpowiedzi json jak wyglądają. Może to dziennik zdarzeń tak robi nie wiem . Tam generalnie są dwie komendy główne do obsługi Resta w zamówieniach. Czasem jest tak że jak status ma BOUGHT zamiast READY_FOR_PROCESSING to podaje inny koszt wysyłki ale BOUGHT to jeszcze nie jest wpełni zamówienie więc to się nie liczy.

oznacz moderatorów