anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w produktyzacji - dyskusja z klientem

Shop_tel_IT
#1 Nowicjusz#

Witajcie,

Klient zakupił u mnie towar niezgodny z opisem, który nie nosi znamion uszkodzenia, tylko jest po prostu niezgodny z opisem, tj. niepasujacy.

 

Zakupił towar w Polsce I odebrał w Polsce i odebrał go w Polsce, po czym wywiózł go na inny kontynent. 

Tam się okazało dla niego, że jest niezgodny z opisem i nie ukrywam chciałem początkowo mu towar wymienić jednakże z tej opcji się po chwili wycofywałem i kupujący nawet nie zaakceptował tej wycofanej propozycji. 

 

Ja mu zaproponowałem zwrot towaru gdy ten wróci do Polski na mój koszt i zadeklarowałem zwrot pieniędzy jeśli ten towar będzie nieuszkodzony. Powiedziałem że poczekam.

 

Po czym klient wyszedł ze swoją bardzo roszczeniową propozycją bym mu zwrócił za zakupiony przedmiot prawie 1/3 wartości bo jak twierdzi zakupił u innego sprzedawcy ten towar za mniejsze pieniądze. Mówię tu o zwrocie na poziomie 1100 zł gdzie ja na tym tracę ok. 800 zł. Zasłania się przy tym art. 560 kc i napisał dzisiaj z rana ponownie że czeka na rozpatrzenie bo jak nie to lecimy do sądu. 

Z tego co mi wiadomo mógłbym wymagać od niego ze w celu rozpatrzenia reklamacji mogę zarządać zwrotu do Polski, a gdy ten by odmówił to mogę mu odmówić reklamacji. 

Jak polecilibyście rozwiązać te sytuacje bo nie ukrywam już prawie tydzień się z tym mecze, a gość jest co raz bardziej roszczeniowy i wyniosły, nieskory do kompromisu. 

 

Ps dodam, że na aukcji dzięki produktyzacji tytuł aukcji, parametry miały dane z innego przedmiotu, a nazwa, zdjęcia, opis tyczyły się przedmiotu, który wystawiłem. O tych zmianach nie miałem pojęcia. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

excessively-frug
#12 Orędownik#

Produktyzacja....

Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Andrzej Sapkowski, Krew elfów
oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

z produktyzacji się nie wycofają, tak samo jak z nie działających paczkomatów allegro one,

CÓŻ, napisz do klienta że po odesłaniu towaru wymienisz mu na właściwy bądź zwrócisz pieniądze, jak nie odeśle to odrzuć reklamacje z powodu nieodesłania produktu.

oznacz moderatorów

excessively-frug
#12 Orędownik#

Na całe szczęście dla klienta, sprzedający musi pokryć koszy powrotu paczki w przypadku uznania reklamacji.

Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Andrzej Sapkowski, Krew elfów
oznacz moderatorów