Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam @InPost
Od kilku dni zauważyłem, że przy wydruku zbiorczym listów Inpost Shipix listy przestały być sortowane.
Problem ten występuje przy wydruku listów Allegro Smart. Kiedy zaznaczy się kilka listów do wydruku i stworzy się plik PDF okazuje się, że listy zostały posortowane losowo. Nie jest to tylko mój problem, bo widzę, że sporo ludzi zaczęło mieć z tym problem, a odpowiedź od InPostu jest praktycznie niemożliwa do otrzymania
U nas ten sam problem.
Przenoszę paczki w "IMPORT ALLEGRO INPOST"
Następnie w przesyłkach zaznaczam paczki, opłacam i drukuje etykiety (zazwyczaj około 50szt).
i tutaj pojawia się problem.
Etykiety nadawcze są pomieszane.
Mam listę wysyłkową z MS wg której paczki są pakowane i muszę bawić się w szukanie etykiet co ekstremalnie wydłuża czas pakowania.
To czekamy na informację InPostu czy dadzą radę naprawić to do poniedziałku, bo inaczej będzie problem 😛
@lukaszflak14 potwierdzam, mam tak samo. Bardzo niewygodnie się zrobiło.
Jest jakaś odpowiedź? Jutro poniedziałek, a pomocy brak
Abyśmy mogli odpowiednio zweryfikować ten przypadek, prosimy o kontakt mailowy na adres pomoc@inpost.pl
Prosimy o przesłanie w wiadomości loginu do Managera Paczek, loginu Allegro, nazwy i wersji przeglądarki internetowej, oraz zrzutów ekranu obrazujących problem.
@InPost teraz dostaję odpowiedź? 😂 Panie, problem jest już od niedzieli rozwiązany..
Ja wiem, że łatwiej jest przerzucić robotę na kogoś innego niż zagłębiać się w zagadnienie, ale nic nie trzeba było indywidualnie weryfikować, bo był to problem ogólny leżący po stronie Inpostu 😀