Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@aniolek313 Cześć. Potrzebuję więcej szczegółów w tej sprawie. Gdzie generowałaś etykietę? Jeśli w Managerze Paczek InPost, to napisz/zadzwoń tutaj: https://inpost.pl/kontakt
Jeśli sprawa dotyczy etykiety na wygenerowanej na Allegro Lokalnie, to podaj mi proszę numer zamówienia.
Etykieta była generowana na stronie inpost, poprzez zakładkę import allegro. Do inpostu dzwoniłam zanim napisałam tutaj i tam kazali kontaktować się z allegro.
@aniolek313 InPost potwierdził błąd w Managerze, który sprawił, że paczkomat nadawczy stał się jednocześnie paczkomatem odbiorczym?
Po opłaceniu, a tym bardziej po wysłaniu paczki nie ma możliwości wprowadzenia zmian w etykiecie. Jedynym rozwiązaniem jest wysłanie paczki na swój koszt.
W inpoście stwierdzili, że to nie ich wina i trzeba to załatwić tutaj. Etykieta z allegro jest gotowa, na stronie inpost pobieram tylko dane, opłacam i drukuję, oprócz rozmiaru przesyłki niczego nie zmieniam. Nie wiem z czego wynikł błąd, szkoda że to ja muszę ponieść dodatkowe koszty.
@aniolek313 Zweryfikuję to, prześlij mi proszę numer tego zamówienia.
680ede61-77df-11ec-92bf-7b44872e2843
@aniolek313 nadając paczki w Managerze Przesyłek dane kupującego zaciągają się automatycznie z Allegro. Sprawdziłam zamówienie i widzę, że Paczkomat wybrany przez kupującego to TRA04M.
Jeśli w trakcie nadawania przesyłki do Managera zaciągnął się Paczkomat nadawczy, to potrzebuję zrzutu ekranu, który to zobrazuje - jeśli rzeczywiście miał miejsce błąd techniczny.
Czy to o to chodzi?
@aniolek313 dziękuję! Konsultuję to, dam znać gdy otrzymam odpowiedź.
@aniolek313 a sprawdziłeś czy przypadkiem tak nie ma być? Może odbiorca to twój "sąsiad" i korzysta z tego samego paczkomatu?
Odbiorca zadzwonił, jak dostał wiadomość, że paczka czeka na odbiór, tylko nie w tym paczkomacie, który wybrał. Wtedy też sprawdziłam dane 😉
Podaj nr. moderator sprawdzi.