Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
zwracam się z prośbą o pomoc / opinię w sprawie ograniczeń nałożonych na moje konto sprzedawcy z powodu niskiego wskaźnika „Wysyłka w terminie”.
Problem dotyczy przesyłek InPost, które są przez system Allegro błędnie interpretowane z powodu braku możliwości przekazywania zaszyfrowanego adresu e-mail z naszego systemu magazynowego. Przesyłki są jednak nadawane i doręczane terminowo, co potwierdziłem ręczną analizą numerów śledzenia.
Dane z raportu Allegro:
271 przesyłek uznanych za nieterminowe
182 z nich to InPost
tylko 18 faktycznie było opóźnionych
realny wskaźnik terminowości: ok. 84%
Mimo przedstawienia pełnej dokumentacji oraz planu naprawczego, decyzja działu bezpieczeństwa pozostaje negatywna.
Co istotne – identyczna sytuacja miała miejsce rok temu i została rozstrzygnięta na moją korzyść (zgłoszenie nr 46725762), gdzie Allegro uznało, że problem ma charakter techniczny i zdjęło ograniczenia.
Mam też drugie konto bez InPost, z terminowością 100%.
Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem i wie, jak skutecznie doprowadzić do ręcznej weryfikacji takich danych?
Będę wdzięczny za podpowiedzi lub wsparcie moderatora w przekazaniu sprawy wyżej.
Co istotne, przy poprzednim analogicznym incydencie (zgłoszenie nr 46725762) nie tylko wyjaśniłem przyczynę problemu, ale również zwracałem się do Allegro z prośbą o wdrożenie rozwiązania technicznego, które wyeliminuje błędne zliczanie przesyłek InPost w przypadku braku zamaskowanego adresu e-mail.
Niestety, pomimo tamtych ustaleń i uznania problemu za techniczny, sytuacja po roku powtarza się w niezmienionej formie.