Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Takiego maila otrzymałem jakiś czas temu od firmy Ifirma, która zajmuje się moją księgowością:
Część wystawionych przez Państwa faktur do zamówień Allegro, pobranych po 8 maja 2023 r. i dotyczących okresu od kwietnia do czerwca, mogła zostać wystawiona z błędną stawką podatku VAT. Problem dotyczy tych ofert allegro, dla których nie wprowadzili Państwo stawki podatku VAT w serwisie transakcyjnym allegro. W takim przypadku na podstawie otrzymanego z allegro komunikatu system ifirma na liście pobranych zamówień wskazał pierwszą stawkę z listy (0%). Jeżeli nie zweryfikowali i nie zmienili Państwo tej wartości - mogło dojść do błędnego wystawienia faktury.
Dodatkowo, w trosce o uniknięcie podobnych sytuacji w przyszłości, zalecamy sprawdzenie i uzupełnienie stawek podatku VAT w swoich ofertach w serwisie Allegro.
Firma pobiera dane z Waszego API.
I teraz pytanie: Czy faktycznie w maju zeszłego roku taka sytuacja miała miejsce i ewentualnie gdzie w Allegro można to zmieniać.
Problem dotyczy jedynie stawki za wysyłkę.
Czy chcą mnie za swoje błędy naciągnąć na korektę?
Dotychczas wszystko było ok.
Proszę Admina o odpowiedź
@dubcs Cześć, za oferty odpowiadasz Ty, jako sprzedający i dotyczy to również informacji o stawce VAT i fakturach (https://help.allegro.com/sell/pl/a/jak-dodac-w-ofercie-informacje-o-fakturze-i-stawce-vat-0A5rBZWB8t...). Możesz samodzielnie sprawdzić, jakie opcje faktury i stawkę VAT masz wprowadzone w swoich ofertach. Jako serwis nie zmieniamy tego (a nawet nie mamy takiej możliwości).
Rozumiem to, ale co z VATem za wysyłkę, którą wg nich zmieniliście sami w maju dla API.
Cytując : system ifirma na liście pobranych zamówień wskazał pierwszą stawkę z listy (0%).
@dubcs Jak już mówiłam, nie mamy możliwości wprowadzania takich zmian. Z cytatu również wynika, że za wskazanie stawki jest odpowiedzialny "system ifirma" (?). Nie odpowiadamy za zmiany wprowadzone przez narzędzia zewnętrzne.
I super. Teraz wiadomo kto się myli.