anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędna wysyłka - możliwośc jej odzyskania

Pszczela_Pasja
#7 Wielbiciel#

Witam
Zamieniłam etykiety adresowe i dużo droższa przesyłka poszła do osoby która zamówiła drobiazgi.
Czy jest jakakolwiek szansa, na jej odzyskanie?
Czy to tylko dobra wola i uczciwość klienta?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Agent051
#16 Inspirator#

@Pszczela_Pasja poproś o zwrot, a swoją prośbę umotywuj zgłoszeniem na policję przywłaszczenia. Ten produkt nie należy do tej osoby, bo za niego nie zapłaciła.

oznacz moderatorów

Pszczela_Pasja
#7 Wielbiciel#

jak jej lub policji udowodnię, że w przesyłce było co innego?

 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@Pszczela_Pasja A rozmawiałaś z klientem? Może od tego zacznij.

Czasami zdarza mi się taka zamiana i na 10 lat wysyłania raz mi się trafił oszołom, który mi nie odesłał zamienionej paczki. Inni podchodzili z większa lub mniejsza wyrozumiałością, ale towar odsyłali, oczywiście na mój koszt jeśli nie mieli darmowego zwrotu

oznacz moderatorów