Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zamieniłam etykiety adresowe i dużo droższa przesyłka poszła do osoby która zamówiła drobiazgi.
Czy jest jakakolwiek szansa, na jej odzyskanie?
Czy to tylko dobra wola i uczciwość klienta?
@Pszczela_Pasja poproś o zwrot, a swoją prośbę umotywuj zgłoszeniem na policję przywłaszczenia. Ten produkt nie należy do tej osoby, bo za niego nie zapłaciła.
jak jej lub policji udowodnię, że w przesyłce było co innego?
@Pszczela_Pasja A rozmawiałaś z klientem? Może od tego zacznij.
Czasami zdarza mi się taka zamiana i na 10 lat wysyłania raz mi się trafił oszołom, który mi nie odesłał zamienionej paczki. Inni podchodzili z większa lub mniejsza wyrozumiałością, ale towar odsyłali, oczywiście na mój koszt jeśli nie mieli darmowego zwrotu