Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jest tak:
Ale jednocześnie jest tak:
Z zera zrealizowanych zamówień Smart udało mi się jedno wysłać bardzo szybko...
Brawo ja?
@Kasiulki2 Cześć! Dzięki za zgłoszenie 🙂 Przesłałam zrzuty ekranu do zespołu technicznego - dam znać, kiedy otrzymam odpowiedź
A dziękuję bardzo😊
Jakby co, to pierwszy zrzut się zgadza, a drugi to lipa jest. Pytanie - dlaczego nie nalicza?
Jak mi kiedyś wyliczy procent poleceń kupujących na 0,00, to będzie problem... Dlatego zgłaszam.
@Kasiulki2 Otrzymałam potwierdzenie problemu z wyświetlaniem i dostarczaniem danych w tej sekcji. Jeszcze raz dziękuję za zgłoszenie - zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem.
Chyba już działa poprawnie🤗
@Kasiulki2 Tak, miałam to na dzisiejszej liście "do zrobienia" - napisać Ci, że błąd został usunięty. Dzięki, że się przypomniałaś! Zbiory danych zostały naprawione i przetworzone ponownie 🙂
Spoko, zrobiłam to za Ciebie i sama sobie napisałam, że błąd został usunięty😁