Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sytuacja, z którą pewnie nie raz mieliście do czynienia.
Wystawiona na sprzedaż oferta zanim była jeszcze produktyzacja. Bot allegro błędnie podpisał ofertę pod inny produkt. Klient patrzy na zdjęcie i tytuł produktu a nie oferty i zamawia. Wysyłamy towar, którego klient nie chciał bo sugerował się produktem. O błędnym powiązaniu dowiadujemy się z dyskusji, sprawdzamy i widzimy złe połącznie. I teraz zaczyna się batalia, ale z kim? Z allegro- w końcu to bot źle podpisał produkt. Z klientem?- powinien sugerować się opisem. Kto powinien ponosić koszt naprawy błędu?
@MF-AKCESORIA_PL Niestety, standardowa formuła : błąd allegro - Ty naprawiasz 😐
Niekoniecznie. Dzisiaj do takiego przypadku postanowiłem popisać z allegro na czacie i poprosiłem o dane teleadresowe allegro do wystawienia fry za błąd bota allegro. Pani z zespołu allegro pierw sie wypytała co i jak i poprosiła o przesłanie fry. Wystawiłem z terminem płatności i przyjęli ją. Zobaczymy czy zapłacą. Jeśli nie to prawdopodobnie sprawa znajdzie się w sądzie.
@MF-AKCESORIA_PL allegro informowało oraz dalej informuje mailem o połączeniach ofert z katalogiem ,trzeba to weryfikować i właściwie reagować .
ale jakby nie patrzeć to oni ingerują a nie my, swoją drogą już dawno nie dostałem takiej informacji, teraz co najwyżej o rozłączonych produktach. Z drugiej strony w regulaminie jest napisane, że przedmiot przesłany kupującemu ma być zgodny z opisem i zdjęciem.
@MF-AKCESORIA_PL tak, aktualnie informacje o połaczeniach są sporadyczne bo sprzedawcy ,aby sprostać wymogom łaczą oferty z katalogiem , niemniej pisałeś o starej ofercie ,która została połączona automatycznie , a musiało to być potwierdzone mailem .