anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie przydzielona ilość przesyłek w ramach SMART

HURTOWOpl
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem z jedną transakcją od Kupującego. Mianowicie - zostały zakupione dwa produkty, z czego jeden o dużym gabarycie - który w cenniku mam ustawiony że wchodzi maksymalnie w ilości "1" do przesyłki. Mało tego, do takiej paczki - nie da się już dołożyć żadnego innego towaru. Niestety Kupujący do tego przedmiotu dołożył jeszcze dwa innego typu, z innym cennikiem dostawy. I teraz pojawia się problem - bo Allegro policzyło w ramach programu SMART jedynie jedną przesyłkę, gdzie ja musiałbym nadać dwie przesyłki. Co w takim wypadku mogę zrobić?

 

Temat przedłożyłem Kupującemu, natomiast otrzymałem zwrotne info że ta sprawa go nie interesuje, i jak jest jakiś błąd z cennikami to mogę usunąć swoje aukcje z Allegro. Co w takim wypadku mogę zrobić? Czy zamówienie muszę zrealizować ze stratą finansową dla mnie? Czy mogę wbrew żądaniom Kupującego anulował tę transakcję z uwagi na brak możliwości jej realizacji w formie, w której otrzymałem ją z serwisu aukcyjnego? A jeśli mogę - to czy będę mógł się do Allegro odwołać jeśli ewentualnie otrzymam negatywny komentarz do takiej transakcji? A może każdy taki przypadek zgłaszać do Administracji Allegro?

 

Jestem nieco rozbity, bo z jednej strony chciałbym zrealizować i zostawić miłe wrażenie na Kliencie, a z drugiej - nie mogę pozbawiać się zysku z transakcji (a w tym wypadku - do niej dopłacać). Oczywiście mógłbym nadać ten towar w jednej paczce, doskonale wiedząc że nie zostanie ona dostarczona do Klienta z uwagi na przekroczenie gabarytu, natomiast - sprawa i tak do mnie wróci - jeszcze bardziej zaogniona.

Bardzo proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

pulkownik66
#19 Nestor#

@HURTOWOpl  towar powinieneś wysłać i klient w tym przypadku ma rację, to nie jego problem.

Przez jedną dodatkową przesyłkę nie zbankrutujesz, a na pewno nie będziesz miał problemów ze strony klienta i Allegro. Musisz sobie uporządkować cenniki i dostawy.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@HURTOWOpl   A to nie jest tak że możesz wygenerować  ponownie etykietę w Manager przesyłek po przestawieniu filtrowania na wygenerowane i powinno wygenerować u tego samego kupującego?

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:44052296  oczywiście że tak można,można też wybrać inny gabaryt, tylko wtedy zostanie naliczony koszt za następną etykietę 8,99zł

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@pulkownik66  nie wiem jak ma ustawiony cennik @HURTOWOpl na tych przedmiotach  ale mi się wydaje że jak po ponownym wygenerowaniu powinna wyjść jeszcze jedna "darmowa" paczka.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:44052296  skoro @HURTOWOpl  twierdzi że ma wygenerowaną jedną darmową przesyłkę smart, więc nie ma możliwości na dwie przesyłki darmowe. Druga etykieta będzie płatna. Nie da się tego przeskoczyć w żaden sposób.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@pulkownik66  ale @HURTOWOpl on nic nie pisze czy próbował wygenerować ponownie etykietę.

Ale tak czy siak 8,99 to nie majątek w porównaniu z dyskusją i negatywem 😁

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:44052296  Nie da się. Może próbować sto razy.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Ja w firmie jak  ktoś kupi 2 przedmioty w paczce po 1 sztuka w gabarycie C to po wygenerowaniu jednej etykiety zmieniam filtrowanie i generuje drugą i mam 2 etykiety w SMARCIE.

Może HURTOWOpl ma inną sytuacje niż moja

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@Client:45014096 zakładam, że generujesz je w manager.paczkomaty? wówczas jeśli nie wyświetla się druga jako płatna to masz zapewne jako smart.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

pulkownik66 - no, chyba nie wyjdzie Ci ta dodatkowa etykieta za 8,99 zł. U mnie wychodzi na umowę z InPost, czyli ponad 10zł. Za 8,99 przysługiwała 1-na etykieta.

Cenniki to temat-rzeka. Czasem też dokładam do takiej wysyłki, na szczęście rzadko.

Gorzej jest przy listach poleconych - kupujący może kilkanaście przedmiotów kupić i wybrać przesyłkę listem. A wtedy już kapucha - nie da się.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@maxr01  Przykład. Zakup w Smart- darmowa 1 przesyłka, generujesz, drukujesz i widzisz że gabaryt A będzie za mały. Wchodzisz na wygenerowane- ten sam klient, wstawiasz gabaryt B i ta etykieta już nie będzie darmowa tylko za 8,99. Idąc dalej tym tropem możesz generować w ten sposób wiele etykiet, teraz powiedzmy gabaryt C /trzecia etykieta/ i też zapłacę 8,99. Tak jest, już to przerabiałem.

Nie wiem jak jest z listami poleconymi i u innych kurierów, ale w InPost tak             /do tej pory/ jest.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:44052296  sprzedawca przy zamówieniu w panelu allegro już widzi ile mu przysługuje przesyłek smart do danego zamówienia. Jesli przysługuje jedna to wiecej smartowych nie wygeneruje. Druga juz bedzie płatna

@HURTOWOpl  tez mam ten problem. Różny towar / różna waga i gabaryty. Ja po prostu obciąłem drastycznie maksymalne ilości w paczkach. Teraz jest lepiej . Czasem sie zdarza że do jakiegoś zamówienia musze dołożyć lecz jest to dużo rzadziej niż bywalo wczesniej. Co do tego zamówienia to cóż musisz dołozyc za jedną wysyłke i klientowi wysłać.

oznacz moderatorów