anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

błędnie wygenerowałem etykietę smart paczkomaty

ReXXxxx
#7 Wielbiciel#

wybierając paczkomat do którego miałem zanieść paczkę omyłkową zmieniłem paczkomat odbiorcy...

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

to kicha .

oznacz moderatorów

ReXXxxx
#7 Wielbiciel#

tyle to wiem ;D

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ReXXxxx no tak , teraz pozostaje Ci wygenerować drugą / płatną / i wysłać towar do klienta . Nic więcej nie zrobisz .

oznacz moderatorów

ReXXxxx
#7 Wielbiciel#

zwracać klientowi wpłatę i prosić żeby ponownie zakupił ?  wystąpić o zwrot prowizji, a co z tą etykietą wprowadzać numer nadania ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ReXXxxx  no niby tak się da , ale musisz wziąć pod uwagę , że różnie klient może zareagować .Nie wprowadzaj numeru przesyłki  ,zmień status zamówienia na,,nowe ,, i poproś klienta o anulowanie  ,może pójdzie Ci na rękę,

oznacz moderatorów

ReXXxxx
#7 Wielbiciel#

dzwonie do klienta, dzięki, pozdrawiam

oznacz moderatorów

ojdana111
#8 Zapaleniec#

Zadzwoń na infolinię InPost, mnie wielokrotnie pomogli w różnych spawach, np wygenerowali nową etykietę w miejsce błędnej.

oznacz moderatorów