Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wszystkie przesyłki wysyłamy w terminie, numery dodawane z automatu (Inpost EKN) w terminie
a w raporcie mam 4 przesyłki które są oznaczone jako NIE NADANE W TERMINIE i liczone są do średniej
w zakładce zamówienia są nr przesyłek - w raporcie ich nie ma
6f2a8040-7dab-11ee-8d27-0d5f049e80b7
cacecd80-7db4-11ee-8d27-0d5f049e80b7
ffc3f4b0-7d97-11ee-813a-c5502b9f19c1
wszystkie te "nie nadane w terminie" przesyłki to poczta - wczoraj numery z EKN podpięły się automatycznie - są w zamówieniu ale nie ma ich w raporcie
dziś numery przesyłek poczty AUTOMATYCZNIE NIE PODPIĘŁY SIĘ - dodawane były ręcznie
Dzień dobry, od dnia wczorajszego na panelu zamówienia nie wyświetlają nam się szczegóły dotyczące wysyłki zamówień, statusu zamówienia, numer przesyłki. Dotychczas mogliśmy kontrolować drogę przebiegu paczki do kupującego, w tym momencie nie mamy podpiętej informacji o nadanej paczce. Mimo, że paczka jest nadana przez ELEKTRONICZNY NADAWCA POCZTY i przekazana kurierowi. Wprowadza to w błąd naszych klientów, którzy również nie mają podglądu w status wysyłki paczki. Pozdrawiam.
a jak sprawdzisz w raporcie "skuteczność wysyłki" to będzie że nie zostały nadane terminowo i po punktach poleci w statystykach
@RenataCzyzak czy możesz podać mi konkretne przykłady takich zamówień?
Pani Olu, przykładowe zamówienie 1919a730-7eeb-11ee-b741-fb10108b3709.
@RenataCzyzak Dziękujemy bardzo, weryfikujemy ten temat. Wrócimy tutaj z odpowiedzią. 🙂