anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezpodstawna negatywna ocena

kacperadmar
#9 Pomysłodawca#

Dobry wieczór,

Klientka dokonała u Nas zakupu 02.10 o 10:58. Nie wybrała danych do faktury, tylko jako dowód zakupu - paragon.

03.10 przesyłka została spakowana i o 11:54 wysłaliśmy paragon z informacją, że przesyłka jest przekazana kurierowi. Kilka minut później dostaliśmy wiadomość z prośbą o fakturę VAT na firmę. Nasz pracownik wytłumaczył więc, że w świetle obecnych przepisów nie ma możliwości wystawienia faktury VAT do paragonu, na którym nie ma NIP-u. Szczegóły konwersacji poniżej:

 

 1.png

 

2.png

 

3.png

 

 O godz. 17:24 klientka zgłosiła zwrot towaru, i wystawiła negatywny komentarz, który zgłosiliśmy jako niezgodny z regulaminem, a Allegro usunęło, jak poniżej:

"Usunęliśmy ocenę z 4 paź 2022, 17:24 od ******. Nie będzie już widoczna na liście Twoich ocen i nie będzie się wliczała do Twojej średniej ocen sprzedaży.

Zgodność z opisem

★☆☆☆☆
 

Obsługa kupującego

★☆☆☆☆
 

Komentarz

Po zakupie prosiłem o wystawienie FV, dostałem paragon, FV nie wystawią ... dramat, muszę zwrócić towar, kupić ponownie aby wystawili FV co też zresztą zrobię ..."

 

Kilka minut później dostaliśmy kolejnego negatywa, do tego samego zakupu, od tej samej kupującej o treści, przy której Allegro zasłania się już regulaminem i komentarza nie może usunąć, jak poniżej:

"Serdecznie nie polecam, obsługa na dramatycznym poziomie, nie idzie się dodzwonić, problem ze zwrotem towaru, paczka uszkodzona.... "

1. Paczka dotarła do klientki 04.10 o godz. 14 i nie zostało zgłoszone jakiekolwiek uszkodzenie. Dzwoniliśmy do DPD - nie ma żadnego protokołu szkody.

2. Jak mógł wystąpić problem ze zwrotem, skoro negatywna ocena została wystawiona minutę po zgłoszeniu zwrotu?

Ta ocena nie została usunięta przez Administrację.

Skąd taka patologia? Rozumiem, że nie można usunąć oceny, kiedy jest wystawiona bez komentarza lub nie można zweryfikować pewnych informacji.

Ale tutaj WSZYSTKO jednoznacznie wskazuje na zwykłe sku...ństwo.

I nie chodzi o jeden negatywny komentarz, bo na jakości sprzedaży nie robi to Nam jakiejkolwiek różnicy, ale o poczucie sprawiedliwości, i tego, że serwis dba nie tylko o rozkapryszonych kupujących.

@ko_alka

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Agent051
#16 Inspirator#

@kacperadmar Według allegro klient ma prawo do „subiektywnej” oceny, a oni nie mogą usunąć komentarza, bo nie znają faktycznego przebiegu transakcji. I święcie wierzą kupującemu, bo przecież sprzedawca, to zwykły cwaniak. Odpowiedz na komentarz rzeczowo i zgodnie z zaistniałą sytuacją, a klienta na listę nieaktywnych. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Trudno będzie po takim komentarzu przekonać Allegro, które zgodnie z ich regulaminem>nie narusza go, nie usunie. Kupujący ma prawo do subiektywnego komentarza, a powinien być zgodny z przebiegiem transakcji. A tak wygląda zakup osoby prowadzącej firmę(tak mniemam) od drugiej co prowadzi takie firmę, aż niewiarygodne>to Polska.😡

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@LEW433 jeżeli kupujący ma prawo do subiektywnego komentarza

to dlaczego sprzedawca nie ma prawa do subiektywnej odpowiedzi

@kacperadmar odpisz identycznie

w stylu dramat, firma xxx nie przestrzega zawieranych umów, polskich przepisów i regulaminu allegro, zamiast przyznać się do własnej ignorancji i głupoty szkaluje innych, allegro usunęło poprzedni komentarz jako niezgodny z prawem ale jak widać zupełny brak refleksji

a najlepsze na koniec, wcale nie musisz przyjąć zwrotu z racji wystawionego paragonu

masz wyraźną deklarację kupującego, że zakup był na firmę

ustawa konsumencka nic nie mówi o rodzajach dowodów zakupu

jak firma chce paragon bez nipu to taki dostaje

wątpie by taki poziom prowadzenia biznesu potrafił prawnie uzasadnić

coś przeciwnego

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

Bezczelność ludzka, nie zna granic. Dzisiaj jedna taka profesjonalistka nazwała mnie burakiem, śmiechu miałem co nie miara, chyba już uodpornilem się na tą bezkresnie panującą głupotę. 

Godzę się z negatywami i nie idę na żadne ustępstwa, prawo to prawo, obowiązuje wszystkich, a przynajmniej powinno obowiązywać każdego. 

oznacz moderatorów

hairsklep
#7 Wielbiciel#

U nas kupujący wystawił ocenę negatywną po 3 miesiącach od dnia zakupu i uznał, że produkt ma inny zapach  niż ten, który dostał kilka miesięcy wczesniej od fryzjera. Po trzech miesiącach, produkt roślinny, łatwo psujący się w warunkach np. ciepła (a była to zima). Allegro olało sprawę. Inną rzeczą są same oceny. Osobiście uważam, że jeżeli transakcja przebiegła pomyślnie i np. przez 1 miesiąc jest brak zastrzeżeń od kupującego to automatycznie powinna się pojawić ocena pozytywna o ile kupujący wcześniej tego nie zrobił. Od jakiegoś czasu uważam, że allegro zaczyna stawać się jakimś jednym wielkim pudełkiem absurdów.

oznacz moderatorów