Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakie macie doświadczenia z bezprawnymi zwrotami pieniędzy kupującym w allegro protect? Mam juz kolejna podobna sprawę. W pierwszej kupujący zgłosił, że nóż mu zardzewiał i chce zwrotu pieniędzy. Nóż wykonany ze stali rdzewnej, rodzaj stali podany na aukcji. Oczywiście allegro przyznało mu zwrot, nawet nie odesłał do mnie towaru ! Teraz mam kolejną taką sytuację - nóż ze stali rdzewnej klientowi zardzewiał, co więcej krawędź noża została przez niego uszkodzona, co wyraźnie widać na załączonych przez niego zdjęciach; no i wg wskazań allegro, odsyła on towar i będzie miał przyznany zwrot z moich środków. Zamierzam wystąpić z tym na drogę sądową, bo to są zwykłe wyłudzenia. Zwroty za uszkodzony towar przetrzymywany w niewłaściwych warunkach, po kilku miesiącach, gdzie logiczne tłumaczenie sprzedawcy nie jest brane pod uwagę. Czy ktoś z was ma doświadczenie w postępowaniu przeciwko allegro w związku z takim wyłudzeniem?
Zrób noże ze stali nierdzewnej.
@bushshop albo jest to nierdzewka tylko z nazwy ,albo klient niewłaściwie się z produktem obchodzi . w 1 przypadku są to wady produktu , stop nie zawiera min 8 % niklu i 20 % chromu, a nawet jeśli stop zawiera w/w skład ,a produkt przez dłuższy czas zostaje pozostawiony na działanie agresywnych warunków to siłą rzeczy powstaje na powierzchni warstwa tlenkowa .
Jest to nóż więc działanie silnych chemikaliów raczej wykluczam tym bardziej ,że problem nie jest jednostkowy ,po mojemu to wada produkcyjna polegająca na niewłaściwej obróbce cieplnej podczas nakładania pasywnej warstwy chromu na powierzchni , zupełny jej brak lub zanieczyszczenie żelazem .
@mdrogeria przecież tu nie jest mowa o stali nierdzewnej. To tak jakbym kupił np. kosę i miał pretensje że zardzewiała
@mdrogeria no właśnie rdzewnej, a nie nierdzewnej
@mdrogeria Nóż wykonany ze stali rdzewnej, rodzaj stali podany na aukcji.
Stal rdzewna 1095. Rdzewienie od wilgoci to zwykła rzecz, jeśli o nią nie dbasz. Klient nie dbał.
@bushshop czyli reklamacja odrzucana i zostałeś obciążony wypłatą? Może warto w opisie umieścić sposób konserwacji jeśli stał łatwo ulega utlenianiu.
Zgadza się. Chyba dodam, taki szerszy opis, bo część ludzi, w tym przypadku klient - doświadczony myśliwy - nie rozumie, że są stale rdzewiejące dość łatwo i że nie jest to ich wada. Gorzej z faktem, że ten klient uszkodził nóż, prawdopodobnie na szlifierce przy ostrzeniu i też reklamuje to uszkodzenie, jako wadę, jako rozwarstwienie. Wyjaśniłem, jakie są różnice między prawdziwym rozwarstwieniem stali, a między uszkodzeniem, którego dokonał, ale allegro ma to ewidentnie gdzieś.
@bushshop a czy reklamację odrzuciłeś do 14 dni od złożenia, odpisywałeś na każde zapytanie, obciążyli Cię wypłatą z Protect ?
Reklamacja była złozona po 3 miesiącach od zakupu, po prostu klient nie dbał o nóz, a stal 1095 łatwo rdzewieje i to nie jest wada, do tego przy ostrzeniu uszkodził krawędź noża, co widać na zdjęciu i stwierdził, że to jest wada. Reklamację taką odrzuciłem, zaproponowałem pomoc przy czyszczeniu ostrza, a allegro pokierowało go do programu protect, co też klient uczynił.
@bushshop tak , to nie jest wada , ale dla własnego bezpieczeństwa powinieneś wspomnieć o tym w opisie , wzmianka stal 1095 dla przeciętnego klienta nic nie znaczy .
@bushshop Potwierdź czy ze stali rdzewnej czy nierdzewnej? tutaj różnie to odczytują.🤔
Stal rdzewna 1095. I to nie jest jej wada, tylko taka specyfika. Do tego klient uszkodził krawędź ostrza przy ostrzeniu.
Cześć, mam podobna sytuację w tym momencie, ja towar wymieniłem klientowi mimo to allegro pobrało mi kwotę z mojego konta bo klient złożył wniosek do allegro protect. Allegro wogole nie wzięło pod uwagę mojej decyzji reklamacyjnej - uwaga wydałem opinie pozytywna mimo tego że sprzęt był używany nie zgodnie z instrukcja. Czekam na wyjaśnienie od allegro, ale też jeśli sprawa nie zostanie pozytywnie dla mnie wyjaśniona wejdę na drogę prawna z allegro bo postępują nie zgodnie z obowiązującym polskim prawem. Jeśli tak się stanie na pewno będę szukał inny sprzedających którzy mieli podobne sytuację. Im więcej nas będzie tym bardziej może allegro zrobi z tym porządek bo to jest zwykle naciąganie nas sprzedających i narażanie nas na straty z tym związane. Pozdrawiam
Takich sytuacji będzie więcej ponieważ cwaniaki już dostrzegli, że allegro to toleruje. Przykład u mnie - klient kupił na firmę myszkę logitecha które generalnie są bezawaryjne. Zapierał się nogami i rękami, żeby nie reklamować (bezpłatnie) w serwisie u producenta (pewne dostał by nową). Założył dyskusję i nam odesłał. Okazało się, że myszka to inny model i o innych numerach seryjnych niż zakupiona u nas. Obfotografowaliśmy - dołączyliśmy opis itd. Klient dalej brnął, że ma rację. No to my do Logitech-a zapytanie i okazało się, że to model nie przeznaczony na rynek europejski i nigdy w europie nie sprzedawany. Jedynie udało nam się namierzyć taki model używany na **piiip** i to pojedynczą sztukę. Co na to allegro - oczywiście zwróciło pieniądze z allegro protect... W ten sposób hodują patologię za którą koniec końców zapłacą sprzedawcy bezpośrednio lub pośrednio.
@baldes Ależ to nie ma sensu, klient kupił na firmę myszkę logitecha jaka wartość żeby takie rzeczy robić?
Tak, za wszystko zapłacą klienci, rozłożone w coraz wyższych cenach produktów
Po co moderacja te różne wątki połączyła?