Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@serwisgsm_krakow Tak, wiele takich wątków było na tym forum i na palcach jednej ręki można policzyć tematy które zakończyły się pozytywnie.
Będzie niestety ciężko i bardzo możliwe że bez konsultacji z jakimś dobrym prawnikiem oraz bez (co najmniej) wystosowania przez niego odpowiedniego pisma do Allegro nic z tym nie zrobisz.
@serwisgsm_krakow troszkę inny przypadek, ale może tą drogą uda Ci się odzyskać konto
https://twojeprawawinternecie.pl/zawieszenie-konta-sprzedawcy-na-allegro-art-2-12-regulaminu/
Możliwości jest wiele. Najbardziej nasuwa się na myśl, że to konto prywatne pracownika. Zalogował się na firmowym necie na swoje konto prywatne, coś tam nabroił i powiązali. Bywały też takie blokady, że zaległości miała firma wcześniej lub równolegle działająca pod tym samym adresem. Czasem nabroił coś członek rodziny i też po internecie połączyli... Teraz logowanie tak łatwe że niektórzy sami nie wiedzą ile maja kont. A Allegro wymaga byś Ty za niego wiedział..
Bez prawnika jesteś bez szans. Takie posty są tu regularne. Ja już się ostatnio śmiałam, że strach się wybrać do najbliższego muzeum, bo mogą mnie po ich necie z klientem powiązać... Smutna Allegrowa prawda...
Nie będzie łatwo. Mnie pomimo wyroku Sądu który uznał roszczenia Allegro za bezzasadne do dziś nie odblokowano konta. Ale w ramach rekompensaty otrzymałam 20 darmowych wyrożnień
@KAMETS czyli nie możesz nic wystawić, ale możesz sobie wyróżnić aukcje🤔
A tak btw, to nie widzę blokady na Twoim koncie😉
Aż weszłam się upewnić:) Niestety jest
Nam się udało namierzyć pracownika, który zalogował się na firmowym internecie na swoje prywatne obciążone konto. Łatwo nie było, z pół roku przerzucaliśmy się mailami, pismami, oświadczeniami. Udało się odblokować konto do sprzedaży, choć co jakiś czas wchodziła ponownie blokada przez to poprzednie powiązanie. Odwoływaliśmy się wtedy do załatwionej sprawy i przywracali nam sprzedaż.
Najważniejsze to znaleźć kto mógł się zalogować. Dużo cierpliwości życzę.
@serwisgsm_krakow cieszę się, bo widzę, że udało się wyjaśnić sytuację i przywróciliśmy pełny dostęp do konta.