anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta artykuł 2.12 regulaminu

JUKOO
#9 Pomysłodawca#

Dnia 11.06.2023 zablokowano mi konto i wysyłając takiego oto maila : 

"

W trosce o bezpieczeństwo transakcji nałożyliśmy na Twoim koncie ograniczenie sprzedaży, automatycznie zakończyliśmy wystawione oferty oraz nałożyliśmy czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse do czasu dostarczenia towaru Kupującym.

Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji (art. 2.12 Regulaminu Allegro) - chcemy mieć pewność, że towar został wysłany do Kupujących.

Przypominamy o obowiązku umieszczania numerów śledzenia przesyłek w zakładce Zamówienia (art. 10.5 Regulaminu Allegro). Jeśli numery nie zostały dotąd wprowadzone, prosimy o wprowadzenie ich do wszystkich zamówień.

Aby się z nami skontaktować, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.

Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze."

 

Nie mogę uzyskać żadnych wyjaśnień co konkretnie spowodowało blokadę konta i sporej kwoty na rachunkach allegro. 

Część wszystkich zamówień została wysłana lub anulowana z powodu tego, że bałem się wysyłać tak dużej ilości towaru na tak dużą kwotę więc, na dziś jestem zarówno bez dużej części tych pieniędzy jak i towaru. 

 

Tymczasem powołując się też na art 10.5 nikt nie jest w mi w stanie wskazać dlaczego go złamałem skoro przesyłki zostały nadane i wysłane zgodnie z deklaracją na aukcji - chyba, że są jakieś nowe standardy i sobota oraz niedziela również nagle są dniami pracującymi. Blokadę dostałem w środku dnia w niedzielę.

 

Dziwny jest to, że zamówienia z wcześniejszych dni WSZYSTKIE były wysyłane w deklarowanym terminie i dostarczone. Nie było żadnego problemu przez pełne 3 miesiące mojej sprzedaży. Na dzień dobry zostałem potraktowany jak potencjalny złodziej. 

 

Jest już 30 czerwca, nadal mam problem z obsługą allegro w dziale bezpieczeństwa. Totalne zero pomocy przez pracowników oraz brak odpowiedzi na moje następne zgłoszenia. Numery są uzupełnione, dokumenty tożsamości wysłane, faktury zakupowe wysłane. Wysłałem już ponad 20 wiadomości do tego działu, dzwoniłem również do obsługi, która obiecywała mi pomoc w tej sprawie. 

Proszę o odpowiedź pracownika allegro oraz o pomoc w rozwiązaniu tego problemu bo bardzo mi na tym zależy.

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Odpowiedź jest tylko w korespondencji z działem bezpieczeństwa, tu nikt nie odpowie.

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Jak wygląda blokada konta? Czy można wtedy przyjmować zwroty od kupujących? Mam 3 negatywy i kto wiem, może i mi zablokuja konto.

oznacz moderatorów

JUKOO
#9 Pomysłodawca#

Tak, trzeba przyjmować zwroty od klientów. 

 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Jej grzyby z wkładką xD . 99.1 % to bym się nie martwiła... 

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Wkładki nie było w grzybach, bo sprzedaje je od lat, a na Allegro od ponad roku od tego producenta 🙂 Zawsze przed Świętami jednymi czy drugimi dostaję negatywa.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie przemyj się jak będą z wkładką to nie napisze żadnego komentarza.👼

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Negatyw bez komentarza +  5 gwiazdek za resztę ...

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

To jest chyba standardowa blokada przy przekroczeniu jakiegoś tam kwotowego limitu transakcji w kategoriach podwyższonego ryzyka. Nigdy mnie to nie interesowało, bo w nich nie sprzedaję ale gdzieś kiedyś na takie wyjaśnienie trafiłam. A rozmowy z nimi potem łatwe nie są...

A poza tym LEW ma rację, tu nikt konkretów nie powie, bo to tajne/poufne...

oznacz moderatorów