anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta za rozwiązaną dyskusję - skarga

szybkie_czesci
#8 Zapaleniec#

Dziś dostaliśmy blokadę konta za brak odpowiedzi w dyskusji, która uwaga, jest oznaczona jako "rozwiązana" i jak wiadomo nie mamy możliwości odpowiedzi w niej.

Klient zadał kolejne pytanie w prowadzonej dyskusji, po godzinie allegro zakończyło dyskusję i nie zdążyliśmy odpowiedzieć, ponieważ minęło 30 dni od jej rozpoczęcia a to powód żeby dyskusję zamknąć mimo że wciąż się toczyła. Przeszliśmy więc na wiadomości prywatne (w allegro) z klientem bo inaczej nie mogliśmy odpisać. Sprawa została rozwiązana, po czym po ponad tygodniu jakaś rozgarnięta konsultantka nakłada nam blokadę za brak odpowiedzi w tej właśnie zakończonej dyskusji.

Pytanie czy możemy gdzieś złożyć skargę lub żądać jakiejś rekompensaty, bo mamy blokadę i sprzedaż stoi z powodu takiego nie rozgarnięcia.

 

 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

q3qPL
#13 Ambasador#

Może masz rację dlatego zawsze w przypadkach konfliktów taki jak ten szukam orzecznictw tylko nie znalazłem jeszcze nic co pasuje do schematu. Interpretacja prawa to jedno a wyrok to drugie, co sąd to inny wyrok może być w tej samej spawie, trzymanie się strikte przepisów i interpretacja od deski do deski jest złudna.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szybkie_czesci działam już w sprawie tej rekompensaty, więc wrócę do Ciebie z informacjami tak szybko jak tylko dostanę odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

szybkie_czesci
#8 Zapaleniec#

Dostaliśmy odpowiedź, w której pracownik odrzucił naszą reklamację. Nie wiedział nawet jakie są prawidłowe daty reklamacji i odrzucenia, prawdopodobnie nawet nie przeczytał całej dyskusji i nie wie o co tam chodzi. Nie podał nam żadnych podstaw w regulaminie. 2 dni czekamy, a ktoś nam odpisuje jakimiś bredniami z których nic nie wynika.

Pytam jeszcze raz tutaj na forum.

Na jakiej podstawie regulaminu za nie uznana reklamację, zostaliśmy obciążeni z allegro protect.

Kto potrafi odpowiedzieć na to pytanie?

Dla mnie w tym momencie jest proste, bez względu co się dzieje i kto ma rację w relacji kupujący-sprzedawca, allegro nie ma prawa ingerować za pomocą środków allegro protect w reklamacje. Tam nic o takich sytuacjach nie ma.

oznacz moderatorów