blokada konta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam na stronie kontaktu nie mogę wysłać wyjaśnienia dotyczącego zdjęcia blokady z mojego konta. Czy istnieje jakiś bezpośredni e-mail do kontaktu z pracownikiem allegro. Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz jeszcze próbować tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b Ten link służy do odwołania od decyzji pracownika Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety po kliknięciu na wyślij nic się nie dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przeglądarkę wyczyść, zmień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety po kliknięciu na wyślij nic się nie dzieje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nic. Tylko zielone podkreślniki. Nie wiem o co chodzi. Męczę się z tym trzy dni. Pomocy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja , gdy chcę skorzystać z kontaktu z Allegro to zawsze korzystam z wyszukiwarki, np. "google". Wpisujesz w wyszukiwarkę frazę "allegro kontakt" i sprawa załatwiona. To dużo szybciej niż znajdowanie kontaktu przez strony serwisu. Raczej nie ma z tym problemu, więc jeśli masz z tym jakieś utrudnienia - to rozwiązania należy szukać tylko po Twojej stronie.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_Exclusiv_Shop_, czy Twój problem nadal występuje? Jeśli tak, poproszę, aby ktoś skontaktował się z Tobą bezpośrednio. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.Tak mój problem jest ciągle aktualny.Potzrebuję pomocy. Numer podany w allegro jest już nieaktualny ponieważ skończyła mi się umowa. W skutek moich problemów zdrowotnych miałam problem z opłaceniem rachunku w terminie oraz kilka sporów tranzakcyjnych. Proszę o kontak na e-mail lub ewentualnie odpowiedz co mogę zrobić w celu zdjęcia blokady sprzedaży. Wszystkie spory są zakończone oraz rachunek jest uregulowany.Proszę o kontakt dziękuję. Mój e-mail: [edycja]

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.Piszę w sprawie zdjęcia blokady na moim koncie. Czy istnieje możliwość jej zdjęcia.Dziękuję za odpowiedz