anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

blokada płatnośći przy odbiorze dla uzytkowników

pioter93
#7 Wielbiciel#

Witam, czy jest możliwość zablokowania możliwości kupna przez użytkowników niezarejestrowanych wybierających płatność płatność przy odbiorze? bo zamawiają a nie odbierają paczek a t  generuj koszty można je jakość odzyskać jakaś rekompensatę czy nie?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Knowhere
#21 Demiurg#

@pioter93 Niestety nie ma. Jedyny sposób na ew. odzyskanie kosztów to wysłanie do takiego przedsądowego wezwania z wyznaczeniem ostatecznego terminu na spłatę, a jeśli to nie pomoże, to zostaje sprawa w sądzie (o ile chcesz się w to bawić).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pioter93 nie ma, nie udostępniaj pobrań 🙂  możesz zakładać sprawy w sądzie i odzyskasz tyle że trochę zabawy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@pioter93 Jest, ta o której pisze @kostas11 , nie wystawiaj aukcji z możliwością pobrania 😉 W opisach możesz napisać że na specjalne życzenie przy wcześniejszym kontakcie możesz taką formą sprzedać. O ile allegro takiego zapisu w opisie nie zabrania. A po kontakcie klienta napiszesz mu jakie warunki ma spełnić dla takiego zakupu 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

W przypadku firm - taka opcja raczej nie wchodzi w rachubę. I powiem tak - jeśli sprzedawca wyśle towar w zadeklarowanym terminie - to nie będzie takiej sytuacji, że klient nie odbierze przesyłki. To zagwarantuję - nie na 100% , lecz na 90%. I tak się opłaca.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@maxr01 Jako firma wysyłałem wielokrotnie towar za pobraniem i różnie bywa z odbiorem, czasem losowy wypadek że klient nie mógł odebrać, bardzo rzadko wina kuriera któremu się nie chce a jednak rzucić pod drzwi nie może 😉 Ważne żeby klient ze sprzedawcą zawsze miał kontakt się umówił co gdzie i kiedy, to niemal wszystko się udaje idealnie

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów