Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o pomoc, sprzedaż na naszym koncie została zblokowana z powodu słabej jakości sprzedaży a dokładnie stało się tak po nierozwiązanej dyskusji. Klient zwrócił nam uszkodzony telefon warty 3tyś, i chciał zwrotu pieniędzy. Na początku odmówiliśmy ponieważ telefon nie był w tym samym stanie jaki otrzymał od nas. Dyskusja została oznaczona jaka nierozwiązana, a klient zgłosił sprawę do allegro protec, i w tym momencie dostaliśmy minus 100punktów, chociaż już zwróciliśmy całą kwotę a dyskusja jest zamknięta to jakoś sprzedaży przez to spadła i dalej mamy blokadę mimo otrzymanych ocen od klientów. Dlaczego w takich sytuacjach sprzedawca ma na tym ponosić straty nasza sprzedaż jest zatrzymana od 5dni? Co mozemy jeszcze zrobić żeby odblokować sprzedaż i wystawianie? Same oceny nie pomagają, ponieważ w tym momencie mamy sprzedaż jest niska i nie zmusimy wszystkich klientów do ocen. Gdzie jest allegro które powinna bronic również sprzedawców? Proszę o pomoc co jeszcze mozemy zrobic w tej sytuacji
@lombardi_pszczyn dokonał zwrotu uszkodzonego czy reklamował bo dostał lub się uszkodził ???
telefon wysłaliśmy w stanie idealnym, a wrócił z pękniętym aparatem
@lombardi_pszczyn Jeśli było to odstąpienie od umowy to należało obniżyć zwracaną kwotę o utratę wartości telefonu. Przy odstąpieniu Ty jako firma nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu.
@lombardi_pszczyn napisz wszystko jak u księdza na spowiedzi
uszkodzenie w transporcie czy klient zawinił ?
klient zgłosil reklamację czy zwrot konsumencki ?
klient odstąpił od umowy i zwrócił telefon w ciągu 14 dni, telefon wysłany w stanie idealnym wrócił do nas z pękniętym aparatem. Paczka nie nosiła żadnych uszkodzeń i była dobrze zabezpieczona. Odmówiliśmy zwrotu. Odesłaliśmy telefon, Wrócił do nas (klient nie odebrał paczki) międzyczasie założył dyskusję. , . Po 14 dniach złożył wniosek do allegro protec, akurat to był piątek dostaliśmy informację od allegro że mamy przedstawić obniżona wycene uszkodzonego telefonu, ekspertyza miała się odbyć w poniedziałek wszystkie serwisy od napraw był zamknięte przez weekend, no i można powiedziec ze nie zdązyliśmy i dostaliśmy blokada konta. Tytuł wątku źle podpisany. Mamy blokadę wystawiania i ponawiania aukcji przez złą jakość sprzedaży. Pisaliśmy w tej sprawie do allegro ale jedyne odpowiedzi jakie dostaliśmy to ze mamy poprawić jakość sprzedaży poprzez oceny od klientów, ale to nic nie daje. Pytanie czy istnieję jeszcze jakis inny sposób na zdjecie blokady ?
@lombardi_pszczyn ,, Odmówiliśmy zwrotu ,, jako przedssiębiorca nie możesz odmówić konsumentowi prawa do odstąpienia od umowy !!!! . Straciłeś czas na odsyłki dlatego zabrakło co na ekspertyzę ... finałem jest zwrot z AP . Zerwaliście negatywa , dołożyła rekompensata ,jakość spadła poniżej neutralnego ... cóż pozostaje czekać ,aż się poprawi .... hmmm... 30 dni .
@lombardi_pszczyn jeśli klient dokonał odstąpienia i odesłał uszkodzony, zwrot musicie przyjąć pomniejszając zwrot kasy o uszkodzenia - naprawę !!!
Poczekajcie do 30 dni jakość się poprawi a co do blokady to my tu nie pomożemy 😞
ok, dziękuje za odpowiedzi