anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada wypłat pomimo pozytywnej weryfikacji

AndrzejSiwinski
#8 Zapaleniec#

Jak w temacie. Niezbędna dla Was dokumenty przesłałem 22 grudnia , po czym 26 grudnia otrzymałem dwa maile .. Pierwszy o wstrzymaniu wypłat do czasu weryfikacji, drugi za 5 minut o zakończonej pozytywnej weryfikacji !!!!  Po kliknięciu przycisku weryfikacja konta nawet dzisiaj wyświetla się komunikat o pozytywnej weryfikacji , 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AndrzejSiwinski Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

AndrzejSiwinski
#8 Zapaleniec#

Dzięki Olu , czekam na odpowiedź

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@AndrzejSiwinski w tematach jakie sie tutaj przewijaja (dotyczace weryfikacji) pojawiaja sie wpisy, ze sprawdzanie trwa nawet i dwa miesiące 😉

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AndrzejSiwinski Konto do wypłat u operatora PayU zostało już pozytywnie zweryfikowane. Kontaktujemy się z Przelewy24, żeby dopytać o status weryfikacji. 🙂 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AndrzejSiwinski Wypłaty są już aktywne. 🙂 

oznacz moderatorów

AndrzejSiwinski
#8 Zapaleniec#

Dzięki

Pozdrawiam

oznacz moderatorów