Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Niezbędna dla Was dokumenty przesłałem 22 grudnia , po czym 26 grudnia otrzymałem dwa maile .. Pierwszy o wstrzymaniu wypłat do czasu weryfikacji, drugi za 5 minut o zakończonej pozytywnej weryfikacji !!!! Po kliknięciu przycisku weryfikacja konta nawet dzisiaj wyświetla się komunikat o pozytywnej weryfikacji ,
@AndrzejSiwinski Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dzięki Olu , czekam na odpowiedź
@AndrzejSiwinski w tematach jakie sie tutaj przewijaja (dotyczace weryfikacji) pojawiaja sie wpisy, ze sprawdzanie trwa nawet i dwa miesiące 😉
@AndrzejSiwinski Konto do wypłat u operatora PayU zostało już pozytywnie zweryfikowane. Kontaktujemy się z Przelewy24, żeby dopytać o status weryfikacji. 🙂
@AndrzejSiwinski Wypłaty są już aktywne. 🙂
Dzięki
Pozdrawiam