Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeden klient ma 10 kont. Na zmianę wylicytowuje przedmioty z tych kont. Podaje fikcyjny nr telefonu w profilu. W tym czasie wystawia u siebie na profilu zakupione przedmioty po wyższej cenie. Na kup teraz. Jeżeli ktoś mu kupi to podaje nam dane klienta do wysyłki. Blokuje nam towar, nie płaci nic za magazynowanie, nie da się z nim skontaktować i uważa że nie obowiązuje go regulamin sprzedawcy że powinienem zapłacić do 7 dni. Allegro w ogóle nie weryfikuje takich profili. Macie pomysł jak sobie poradzić z takim przypadkiem???
@ko_alka przepraszam pisałam z prywatnego konta. Czy mogę wysłać Ci te loginy na jakiegoś maila a nie publicznie? Loginy będzie prościej + zakupy na naszym firmowym. Dziękuję
@bis22 Jasne, prześlij na spolecznosc@allegro.pl 🙂
@ko_alka wysłałam maila, dziękuję
@bis22 Zablokowaliśmy podane przez Ciebie konta (z wyjątkiem numeru 7). Kolejne sklonowane konta powinny być wyłapane przez system i zabezpieczane, jednak jeśli sytuacja się powtórzy, to daj proszę znać.
@bis22 Kolejne konto, którego login przesłałeś mi mejlowo, również jest już zablokowane
@ko_alka bardzo bardzo dziękujemy!!!!
@bis22 Cześć 🙂 Zapoznałam się z Twoim dzisiejszym mejlem - pierwsze konto zostało już zablokowane. Na drugim są opłacone wszystkie zamówienia oprócz jednego - spróbuj zatem skontaktować się z Kupującym za pomocą Centrum Wiadomości (ponieważ nie wygląda to na celowe działanie, a raczej pomyłkę).