anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokowanie sprzedazy

bis22
#9 Pomysłodawca#

Jeden klient ma 10 kont. Na zmianę wylicytowuje przedmioty z tych kont. Podaje fikcyjny nr telefonu w profilu. W tym czasie wystawia u siebie na profilu zakupione przedmioty po wyższej cenie. Na kup teraz. Jeżeli ktoś mu kupi to podaje nam dane klienta do wysyłki. Blokuje nam towar, nie płaci nic za magazynowanie, nie da się z nim skontaktować i uważa że nie obowiązuje go regulamin sprzedawcy że powinienem zapłacić do 7 dni. Allegro w ogóle nie weryfikuje takich profili. Macie pomysł jak sobie poradzić z takim przypadkiem???

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

bis22
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka przepraszam pisałam z prywatnego konta. Czy mogę wysłać Ci te loginy na jakiegoś maila a nie publicznie? Loginy będzie prościej + zakupy na naszym firmowym. Dziękuję 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bis22 Jasne, prześlij na spolecznosc@allegro.pl 🙂 

oznacz moderatorów

bis22
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka wysłałam maila, dziękuję 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bis22 Zablokowaliśmy podane przez Ciebie konta (z wyjątkiem numeru 7). Kolejne sklonowane konta powinny być wyłapane przez system i zabezpieczane, jednak jeśli sytuacja się powtórzy, to daj proszę znać. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bis22 Kolejne konto, którego login przesłałeś mi mejlowo, również jest już zablokowane 

oznacz moderatorów

bis22
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka bardzo bardzo dziękujemy!!!!

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bis22 Cześć 🙂 Zapoznałam się z Twoim dzisiejszym mejlem - pierwsze konto zostało już zablokowane. Na drugim są opłacone wszystkie zamówienia oprócz jednego - spróbuj zatem skontaktować się z Kupującym za pomocą Centrum Wiadomości (ponieważ nie wygląda to na celowe działanie, a raczej pomyłkę).  

oznacz moderatorów