Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pisałem w tej sprawie do allegro już kilkakrotnie, ale bez reakcji.
Allegro nie blokuje zamawiania na zagraniczne adresy, choć w opcjach dostawy aukcji występuje tylko wysyłka do Polski. Np. klient zamawia na adres w Holandii z dostawą allegro kurier Inpost, co jest niemożliwe do zrealizowania.
Każdy najprostszy sklep internetowy ma ustawione opcje dostaw ze względu na adres (kraj) doręczenia, allegro nie potrafi.
Jest to bardzo duże utrudnienie. Po takim zakupie trzeba pisać w danej sprawie do kupującego, zwrócić opłatę, korygować wygenerowaną fakturę, ubiegać się o zwrot prowizji. Klient nie jest zadowolony i sprzedający również.
Od zawsze występuje ten problem , allegro tlumaczy ,że kupujący może zmienić adres do wysyłkii i nic z tym nie robi. Jedyny plus to oceny negatyne za tego typu transakcje są usuwane .
Allegro ma w głowię tylko prowizję, która pobiera automatycznie.
Też kontaktowałem się w tej sprawie z Allegro i mi odpisali, że nie mogą zabronić kupować klientom z zagranicy, choć nie mam zaznaczonej opcji wysyłki za granicę. W takich sytuacjach mam prosić o dopłatę do wysyłki, ponieważ nie ma obowiązku wysłania zakupionego przedmiotu w cenie wysyłki krajowej. Oczywiście kończy się to tym, że kupujący rezygnuje z zakupu.