Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. mieliśmy problem z wysyłka dwóch zamówień .Dzwoniliśmy do tych osób .Z jedna udało Nam się skontaktować z druga nie,.Ta druga osoba napisała wiadomość, odpisaliśmy,Wszystko zostało wyjaśnione Teraz Pani twierdzi że nie otrzymała 1 szt zamówionych zasłon. Jesteśmy pewni że spakowaliśmy wszystko dobrze.Dodaliśmy tez gratis w ramach przeprosin.Te zamówienia były traktowane priorytetowo, Co mam teraz zrobić?
Wyjaśnić,
Ale jak mam wyjaśnic? Stany magazynowe sie zgadzają.Słowo przeciw słowu.Pani otworzyła paczkę po trzech dniach .Czyli mam dosłać? wtedy wyjaśnie:)
@DomPelenStylu Trochę to enigmatyczne. Jaki problem mieliście z wysyłką tych zamówień, i co to ma wspólnego z tym, że w jednej przesyłce klientka stwierdziła brak?
Mielismy opoznienie z ta przesylka .Wysłaliśmy . Wszystko zostało pozytywnie załatwione.Po trzech dniach po dostarczeniu Pani stwierdziła że nie ma jedej sztuki ,W tym problem, i co dalej
@DomPelenStylu Skoro było opóźnienie i pakowanie pod presją czasu, to mogła się zdarzyć pomyłka. Jeśli nie monitorujecie pakowania, to chyba trzeba dosłać. Drogie to?
Nie pod presja i nie drogie.Pewność mamy ze było zapakowane tak jak porzeba.Czyli dosłąć?
@DomPelenStylu Nie chciałbym źle doradzić, skoro macie pewność, że wszystko było w porządku. Ale czasem święty spokój jest wart więcej 🐭
@DomPelenStylu możecie mieć manko na magazynie. Jakiej wartości jest zgłoszony brak? Masz jakieś nagrania z pakowali?
Niestety nagran na pakowni nie mamy.Manka tez,Wszystko sie zdardza