anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak jednego produktu

DomPelenStylu
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. mieliśmy problem z wysyłka dwóch zamówień .Dzwoniliśmy do tych osób .Z jedna udało Nam się skontaktować z druga nie,.Ta druga osoba napisała wiadomość,  odpisaliśmy,Wszystko zostało wyjaśnione Teraz Pani twierdzi że nie otrzymała 1 szt zamówionych zasłon. Jesteśmy pewni że spakowaliśmy wszystko dobrze.Dodaliśmy tez gratis w ramach przeprosin.Te zamówienia były traktowane priorytetowo, Co mam teraz zrobić?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Wyjaśnić,

oznacz moderatorów

DomPelenStylu
#7 Wielbiciel#

Ale jak mam wyjaśnic? Stany magazynowe sie zgadzają.Słowo przeciw słowu.Pani otworzyła paczkę po trzech dniach .Czyli mam dosłać? wtedy wyjaśnie:)

 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@DomPelenStylu Trochę to enigmatyczne. Jaki problem mieliście z wysyłką tych zamówień, i co to ma wspólnego z tym, że w jednej przesyłce klientka stwierdziła brak? 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

DomPelenStylu
#7 Wielbiciel#

Mielismy opoznienie z ta przesylka .Wysłaliśmy . Wszystko zostało pozytywnie załatwione.Po trzech dniach po dostarczeniu  Pani stwierdziła że nie ma jedej sztuki ,W tym problem, i co dalej

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@DomPelenStylu Skoro było opóźnienie i pakowanie pod presją czasu, to mogła się zdarzyć pomyłka. Jeśli nie monitorujecie pakowania, to chyba trzeba dosłać. Drogie to? 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

DomPelenStylu
#7 Wielbiciel#

Nie pod presja i nie drogie.Pewność mamy ze było zapakowane tak jak porzeba.Czyli dosłąć?

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@DomPelenStylu Nie chciałbym źle doradzić, skoro macie pewność, że wszystko było w porządku. Ale czasem święty spokój jest wart więcej 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@DomPelenStylu możecie mieć manko na magazynie. Jakiej wartości jest zgłoszony brak? Masz jakieś nagrania z pakowali?

oznacz moderatorów

DomPelenStylu
#7 Wielbiciel#

Niestety nagran na pakowni nie mamy.Manka tez,Wszystko sie zdardza

oznacz moderatorów