Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Posiadam uprawnienie do konta firmowego, ale dzisiaj pojawił się taki problem że kompletnie nie widzę listy zamówień. Czy ktoś z Was ma podobny problem? Jest na to jakieś lekarstwo czy problem jest po stronie Allegro i trzeba odczekać aż naprawią?
@yptyx Cześć, nie pojawiły się podobne zgłoszenia. Wykonaj standardowe czynności (wyczyść pliki cookies, sprawdź widok w innej przeglądarce) i jeśli to nie pomoże, to wykonaj zrzut ekranu i mi prześlij. Przekażę to do Działu Technicznego.
Dzień dobry,
Chciałam zgłosić , że u nas wystąpił podobny błąd od wczoraj od godziny 15, nasz pracownik z uprawnieniami ma nie widoczne zamówienia ! i wykonaliśmy wszystkie te wyżej polecenia , które moderator wskazał i nadal nie działa!
Podane czynności nic nie pomogły. Druga osoba która również ma uprawnienia też nic nie widzi. Aktualnie jestem w trakcie rozmowy z konsultantem na Messengerze. Dam znać jeśli czegoś się dowiem jeśli nie prześle zrzuty ekranu. 🙂
@motylion_pl @yptyx W takim razie przekazuję sprawę do Działu Technicznego.
Czy mogę Was prosić o sprawdzenie, czy widzicie zamówione paczki na tej stronie:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/zamowienie/<<<wklej_tutaj_id_zamowienia>>>
pod linkiem https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/zamowienie/ wyskakuje taki komunikat
Strona, której szukasz, nie istnieje (błąd 404)
@motylion_pl Rozumiem, że wprowadziłeś w adresie prawidłowe ID zamówienia? Czyli
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/zamowienie/tutaj_wprowadź_numer_zamówienia
numer id nie wprowadzałam
Czy chodzi o to aby wprowadzić jakikolwiek nr id ? i czy z mojego konta firmowego , czy z konta pracownika ten link otworzyć mamy ?
System w ogóle nie importuje zamówień. w zakładce zamówienia jest pustka totalna- nie ma nic.
Potwierdzam. Problem wystąpił również u Nas. Zauważyliśmy że równolegle w filtrze pojawił się status wstrzymane.
Tylko problem w tym że nie mam jak wziąć na tą chwile ID zamówienia bo nie widzę tej listy 🙂
Dodam tylko tyle że jeśli biorę ID zamówienia z zakładki Zwrot Prowizji to wyświetla mi się:
Brak przesyłek dla tego zamówienia
Więc teoretycznie widziałbym paczki.
potwierdzam po wpisaniu tego nr z aktualnej listy zamówień wyskakuje nam dokładnie ten sam komunikat
Brak przesyłek dla tego zamówienia
@yptyx @motylion_pl Numer zamówienia znajdziesz w powiadomieniu mejlowym, które dostajesz po każdym zakupie. Jest to awaryjna strona, trwają prace nad przywróceniem widoku paczek w szczegółach zamówienia.
Niestety ta strona awaryjna nie zdaje egzaminu, ponieważ nie działa odpowiednio.
Proszę o jak najszybsze naprawienie tego błędu.
Swoją drogą DPD_Pobranie wysyłam z Allegro też nie działa.
Błąd przetwarzania
Pole "Wartość ubezpieczenia" zawiera błędne dane: liczba spoza przedziału oczekiwano <10 cyfr>.<2 cyfr>
u nas dokłądnie to samo o:(
kolejna załamka patrząc na to jak allegro strasznie nam zawyża poprzeczki jeśli chodzi o mega wręcz terminowe nadanie paczek, a później tłumacz się klientowi , dlaczego nie dostał paczki na drugi dzień 😞
Dzień dobry, Aktualnie nie wyświetlają się zamówienia na koncie uprawnionych użytkowników. Czy to jest problem techniczny Allegro ? ( działało bez błędu kilka miesięcy)
Wczoraj utworzyłam etykiety na pocztę poprzez Allegro- dzisiaj brak numerów przesyłek przy zamówieniach.