anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwośći wypłaty środków

MAMY ROZWIĄZANIE!
Heptun
#7 Wielbiciel#

Witam,

mam środki do wypłaty ale nie mogę zlecić - jest "szary" guzik.

Heptun_1-1748494470885.png

 

Czy coś się zmieniło ? Trzeba dłużej czekać by przelać sobie środki od Kupujacych ???

Pozdrawiam

Heptun

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Heptun obu operatorów płatności masz aktywowanych? Zmieniłeś numer konta do wypłat ? Sprawdzałeś email czy nie dostałeś konieczności ponownej weryfikacji.

oznacz moderatorów
Heptun
#7 Wielbiciel#

Mam wszystko aktywowane i numeru konta do wypłat nie zmieniałem więc to odpada. Jedynie muszę zerknąć czy może faktycznie jakaś weryfikacja mi wjechała na maila.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Heptun. Powinieneś dosłać zdjęcie dokumentu tożsamości do weryfikacji operatora PayU. W Ustawieniach wypłat znajdziesz odnośnik [Przejdź do PayU], w którym możesz załączyć dokument. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów