anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwośći wypłaty środków

MAMY ROZWIĄZANIE!
Heptun
#7 Wielbiciel

Witam,

mam środki do wypłaty ale nie mogę zlecić - jest "szary" guzik.

Heptun_1-1748494470885.png

 

Czy coś się zmieniło ? Trzeba dłużej czekać by przelać sobie środki od Kupujacych ???

Pozdrawiam

Heptun

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Heptun obu operatorów płatności masz aktywowanych? Zmieniłeś numer konta do wypłat ? Sprawdzałeś email czy nie dostałeś konieczności ponownej weryfikacji.

oznacz moderatorów
Heptun
#7 Wielbiciel

Mam wszystko aktywowane i numeru konta do wypłat nie zmieniałem więc to odpada. Jedynie muszę zerknąć czy może faktycznie jakaś weryfikacja mi wjechała na maila.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Heptun. Powinieneś dosłać zdjęcie dokumentu tożsamości do weryfikacji operatora PayU. W Ustawieniach wypłat znajdziesz odnośnik [Przejdź do PayU], w którym możesz załączyć dokument. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów