Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam środki do wypłaty ale nie mogę zlecić - jest "szary" guzik.
Czy coś się zmieniło ? Trzeba dłużej czekać by przelać sobie środki od Kupujacych ???
Pozdrawiam
Heptun
@Heptun obu operatorów płatności masz aktywowanych? Zmieniłeś numer konta do wypłat ? Sprawdzałeś email czy nie dostałeś konieczności ponownej weryfikacji.
Mam wszystko aktywowane i numeru konta do wypłat nie zmieniałem więc to odpada. Jedynie muszę zerknąć czy może faktycznie jakaś weryfikacja mi wjechała na maila.
Cześć, @Heptun. Powinieneś dosłać zdjęcie dokumentu tożsamości do weryfikacji operatora PayU. W Ustawieniach wypłat znajdziesz odnośnik [Przejdź do PayU], w którym możesz załączyć dokument.