anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości masowej zmiany cen ,komunikat w ofertach (Brak ustawień wiadomości do sprzedającego)

Bikepart
#8 Zapaleniec#

przy probie zmiany cen grupowo o procent lub kwote pojawia sie komunikat przy częsci ofert (Brak ustawień wiadomości do sprzedającego) i niestety w tych ofertch trzeba cene zmieniac ręcznie,identycznie sprawa wygląda przy wznawianiu zakonczonych aukcji.dział technicny allegro od maja niby coś z tym robi ale nic nie zmienili.....czy a takiej sytuacji moge ubiegac się o zwrot prowizji z tytułu niedziałania serwisu .?

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

RED
#21 Demiurg#

to nie jest błąd tylko celowe działanie serwisu

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

w jakim celu jest to robione ?

 

oznacz moderatorów

PRZESZUKAJ_NET
#11 Animator#

Jak coś nowego sobie wymyślą i dodadzą jako wymagane (np.  podanie ean, id producenta itd.) to wyskakuje błąd, żebyś to uzupełnił... to samo jest przez API, gdy chcesz zmienić stan magazynowy, cenę lub edytować opis.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Po co w ogóle "ustawienia wiadomości do sprzedającego" są wymagane? Nie mogą domyślnie tego uzupełnić, skoro przy wystawianiu nowej oferty i tak mamy to zaznaczone. Jeżeli wystawiamy przez API, to w przypadku braku tego ustawienia sami mogą sobie to uzupełnić... dlaczego ciągle wprowadzają jakieś utrudnienia?

Ustawienia wiadomości do sprzedającego faktycznie są aż tak ważne, że nie można dokonać w ofercie żadnych zmian? Genialna aktualizacja 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Bikepart Cześć. 🙂 Podeślij mi proszę zrzut całego ekranu z widocznymi numerami ofert, a także z komunikatem. 

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

Przechwytywanie.PNG

 

Przechwytywanie 2.PNG

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Bikepart Sprawdź proszę sekcję Wiadomość dla sprzedającego w edycji oferty i upewnij się, że masz tutaj wybraną którąś z opcji: 

ko_alka_0-1658391794486.png

Jeśli sekcja "Wiadomość do sprzedającego" jest uzupełniona, to również poproszę o zrzut ekranu. Jeśli problem wciąż będzie występował, to poproszę Cię o nowe zrzuty całego ekranu, ponieważ do dokładnej weryfikacji potrzebujemy widocznego paska URL, a także datę i godzinę. 

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

wiadomośc do sprzedającego jest standardowo zanaczona w kazdej ofercie automatycznie przez allegro,tak jak na screnie  , nie mozna wiec nie rozumiem o co chodzi.

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

Bikepart_0-1658392268295.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Bikepart Dzięki ale żeby Dział Techniczny mógł zweryfikować tę sprawę, potrzebny będzie zrzut ekranu z Twoich ustawień "Wiadomość do Sprzedającego", a także zrzuty z widocznym adresem URL, datą i godziną. 

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

WITAM.JAKI ADRES URL ? CZEGO DATA I GODINA BO NIE ROZUMIEM

 

.WYSŁALEM PRZECIEZ SCREENA Z WIDOCZNYM ADRESEM.

WIADOMOSCI DLA SPRZEDAJĄCEGO SA WSZEDZIE TAKIE SAME USTAWIONE.

TAK JAK PANI WYSŁAŁA W SCREENIE .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Bikepart Na zrzucie musi być widoczny cały ekran (łącznie z adresem URL, datą i godziną). Wtedy Dział Techniczny jest w stanie odszukać ten komunikat w systemie. Nie wykonuj zrzutu ekranu przez przeglądarkę, tylko naciśnij klawisz Print Screen (jeśli korzystasz z Windosa) lub Shift-Command-3 (jeśli z Maca). 

 

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

czemu dzial techniczny nie polaczy sie zdalnie tak jak to robią wszystkie firmy z ktorymi mamy nasz sklep internetowy w razie problemu.roziazują problem w 24 godziny,a u was czekamy od poczatku maja i nic,czy to nie jest słabe....

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

Bikepart_0-1658406875628.png

 

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

jak niby odszuka komunikat skoro robilismy probe zmiany cen wczoraj,w zasadzie juz pisali do na 5 razy ze naprawaili ,ale nic sie nie zmieniło.oczekuje działania z waszej strony .za co płacimy prowizje skoro serwis nie jest funkcjonalny

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Bikepart Żaden z przesłanych przez Ciebie zrzutów ekranu nie potwierdza wybrania opcji wiadomości. Chodzi nam o taki widok:

ko_alka_1-1658409088915.png

Zatem ponawiam prośbę o przesłanie zrzutu z danych ofert, który potwierdzi, że pole jest wypełnione w ofertach. 

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

PRZECIEŻ TE WIADOMNOŚCI SA DOMYSLENE W KAZDEJ AUKCJI ,

NIE DA SIE NIE WYBRAC ZADNEJ OPCJI,

A DOMYSLNIE WE WSZYSTKICH AUKCJACH JEST POZOSTAW MOŻLIWOŚC KONTAKTU.

więc logika podpowiada ze ten screen który chcecie nie ma sensu....

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

Bikepart_0-1658409401044.png

 

oznacz moderatorów

Bikepart
#8 Zapaleniec#

ale prosze pierwsza oferta z tych niepoprawionych od góry.

oznacz moderatorów