Brak możliwości masowej zmiany cen ,komunikat w ofertach (Brak ustawień wiadomości do sprzedającego)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
przy probie zmiany cen grupowo o procent lub kwote pojawia sie komunikat przy częsci ofert (Brak ustawień wiadomości do sprzedającego) i niestety w tych ofertch trzeba cene zmieniac ręcznie,identycznie sprawa wygląda przy wznawianiu zakonczonych aukcji.dział technicny allegro od maja niby coś z tym robi ale nic nie zmienili.....czy a takiej sytuacji moge ubiegac się o zwrot prowizji z tytułu niedziałania serwisu .?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to nie jest błąd tylko celowe działanie serwisu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
w jakim celu jest to robione ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak coś nowego sobie wymyślą i dodadzą jako wymagane (np. podanie ean, id producenta itd.) to wyskakuje błąd, żebyś to uzupełnił... to samo jest przez API, gdy chcesz zmienić stan magazynowy, cenę lub edytować opis.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po co w ogóle "ustawienia wiadomości do sprzedającego" są wymagane? Nie mogą domyślnie tego uzupełnić, skoro przy wystawianiu nowej oferty i tak mamy to zaznaczone. Jeżeli wystawiamy przez API, to w przypadku braku tego ustawienia sami mogą sobie to uzupełnić... dlaczego ciągle wprowadzają jakieś utrudnienia?
Ustawienia wiadomości do sprzedającego faktycznie są aż tak ważne, że nie można dokonać w ofercie żadnych zmian? Genialna aktualizacja 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bikepart Cześć. 🙂 Podeślij mi proszę zrzut całego ekranu z widocznymi numerami ofert, a także z komunikatem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bikepart Sprawdź proszę sekcję Wiadomość dla sprzedającego w edycji oferty i upewnij się, że masz tutaj wybraną którąś z opcji:
Jeśli sekcja "Wiadomość do sprzedającego" jest uzupełniona, to również poproszę o zrzut ekranu. Jeśli problem wciąż będzie występował, to poproszę Cię o nowe zrzuty całego ekranu, ponieważ do dokładnej weryfikacji potrzebujemy widocznego paska URL, a także datę i godzinę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wiadomośc do sprzedającego jest standardowo zanaczona w kazdej ofercie automatycznie przez allegro,tak jak na screnie , nie mozna wiec nie rozumiem o co chodzi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bikepart Dzięki ale żeby Dział Techniczny mógł zweryfikować tę sprawę, potrzebny będzie zrzut ekranu z Twoich ustawień "Wiadomość do Sprzedającego", a także zrzuty z widocznym adresem URL, datą i godziną.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
WITAM.JAKI ADRES URL ? CZEGO DATA I GODINA BO NIE ROZUMIEM
.WYSŁALEM PRZECIEZ SCREENA Z WIDOCZNYM ADRESEM.
WIADOMOSCI DLA SPRZEDAJĄCEGO SA WSZEDZIE TAKIE SAME USTAWIONE.
TAK JAK PANI WYSŁAŁA W SCREENIE .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bikepart Na zrzucie musi być widoczny cały ekran (łącznie z adresem URL, datą i godziną). Wtedy Dział Techniczny jest w stanie odszukać ten komunikat w systemie. Nie wykonuj zrzutu ekranu przez przeglądarkę, tylko naciśnij klawisz Print Screen (jeśli korzystasz z Windosa) lub Shift-Command-3 (jeśli z Maca).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czemu dzial techniczny nie polaczy sie zdalnie tak jak to robią wszystkie firmy z ktorymi mamy nasz sklep internetowy w razie problemu.roziazują problem w 24 godziny,a u was czekamy od poczatku maja i nic,czy to nie jest słabe....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jak niby odszuka komunikat skoro robilismy probe zmiany cen wczoraj,w zasadzie juz pisali do na 5 razy ze naprawaili ,ale nic sie nie zmieniło.oczekuje działania z waszej strony .za co płacimy prowizje skoro serwis nie jest funkcjonalny

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bikepart Żaden z przesłanych przez Ciebie zrzutów ekranu nie potwierdza wybrania opcji wiadomości. Chodzi nam o taki widok:
Zatem ponawiam prośbę o przesłanie zrzutu z danych ofert, który potwierdzi, że pole jest wypełnione w ofertach.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
PRZECIEŻ TE WIADOMNOŚCI SA DOMYSLENE W KAZDEJ AUKCJI ,
NIE DA SIE NIE WYBRAC ZADNEJ OPCJI,
A DOMYSLNIE WE WSZYSTKICH AUKCJACH JEST POZOSTAW MOŻLIWOŚC KONTAKTU.
więc logika podpowiada ze ten screen który chcecie nie ma sensu....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale prosze pierwsza oferta z tych niepoprawionych od góry.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »