anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości weryfikacji beneficjentów

Fitoherbal
#1 Nowicjusz#

Przy weryfikacji konta po wpisaniu beneficjentów konta wraz z ich danymi nie podświetla się przycisk "Kontynuuj" a wszystkie dane są uzupełnione. Czy coś więcej trzeba zrobić?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Fitoherbal. Czy problem nadal występuje? Jeśli tak, to proszę, sprawdź czy to samo dzieje się po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GREENTEAM1
#8 Zapaleniec#

Dzien dobry Mam dokładnie taki sam problem, nie podświetla się przycisk kontynuuj i nie można przejść dalej.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @GREENTEAM1. Proszę, podeślij zrzut ekranu z zakładki (zakryj tylko dane osobowe). 
Rozumiem, że problem występuje niezależnie od przeglądarki/urządzenia? 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GREENTEAM1
#8 Zapaleniec#

BENEF.JPG

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@GREENTEAM1 @Fitoherbal Dziękuje za cierpliwość oraz za zrzuty ekranu.

Problem powinien tkwić w braku dodania reprezentantów do wniosku, dlatego system nie podświetla przycisku "Kontynuuj".

Proszę o ponowną próbę wypełnienia, jeśli problem wróci, ponownie to zweryfikujemy.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

GREENTEAM1
#8 Zapaleniec#

w naszej firmie nie ma reprezentantów, są tylko współwłaściciele czyli beneficjenci.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@GREENTEAM1

Wpisz współwłaścicieli jako reprezentów. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@GREENTEAM1 zgodnie z informacją w KRS w firmie jest dwoje reprezentantów. Obecnie wniosek jest w trakcie weryfikacji, także musimy zaczekać na informację zwrotną. Jeżeli dane nie będą zgodne, będzie trzeba je poprawić we wniosku. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów