Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w kilku wybiórczych zamówieniach np. bdcac140-7e5b-11ef-b08c-c9356358e2d2 , 9d58d1f1-78f1-11ef-ace4-bdd4aa11ce11 nie ma możliwości wprowadzenia numeru przesyłki. Wysyłamy nie poprzez allegro, tylko zewnętrzną stronę i zawsze była opcja klikając w "AKCJE" wybrać przewoźnika i wpisać nr przesyłki, była też ikonka, teraz nie ma nic. W tym momencie wpływa to negatywnie na ocenę poziomu sprzedaży.
@Eco-House-MK oba zamówienia zostały automatycznie wykluczone z jakości sprzedaży, właśnie ze względu na metodę dostawy, której nie możemy śledzić.
Wszędzie ustawiona jest ta sama metoda dostawy, w jednych można wprowadzić numer przesyłki, w innych nie. Mamy w ogóle numerów przesyłki nie wprowadzać? Wtedy na jakiej podstawie liczona jest wysyłka w terminie?
@Eco-House-MK metoda dostawy "Dostawa przez sprzedającego" jest automatycznie wykluczana z logistycznych miar Jakości sprzedaży, więc wysyłka w terminie nie jest liczona.