anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłat

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Od kilku dni nie mogę wypłacić kwot wpłaconych przez kupujących. Zauważyłam, że kwoty do 100,00 zł i mniejsze są bez problemu wypłacane i przekazywane na moje konto. Natomiast równe i powyżej tej kwoty są przez system blokowane bez możliwości wypłaty. Po upływie 24 h też nie są automatyczne przelewane na konto. Proszę o rozwiązanie problemu. Ela.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

A jakiś komunikat, a jak masz ustawione automatycznie i od jakieś kwoty?

oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Zrzut.jpgŻadnych komunikatów. Ustawienie "codziennie od 20 zł"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@herbRogala konieczna będzie dodatkowa weryfikacja, powinnaś otrzymać wiadomość e-mail od operatora płatności w tej sprawie z adresu no-reply@payu.pl o treści:
(...)aby nadal wypłacać środki z Allegro Finanse, zweryfikuj swoje dane (...) Możesz również dokonać weryfikacji przekształcając swoje konto na firmowe".
Powinnaś przesłać zdjęcia dokumentu tożsamości w zakładce Ustawienia wypłat zobaczysz odnośnik kliknij proszę Przejdź do PayU, i załącz dokument. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów