Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni nie mogę wypłacić kwot wpłaconych przez kupujących. Zauważyłam, że kwoty do 100,00 zł i mniejsze są bez problemu wypłacane i przekazywane na moje konto. Natomiast równe i powyżej tej kwoty są przez system blokowane bez możliwości wypłaty. Po upływie 24 h też nie są automatyczne przelewane na konto. Proszę o rozwiązanie problemu. Ela.
A jakiś komunikat, a jak masz ustawione automatycznie i od jakieś kwoty?
Żadnych komunikatów. Ustawienie "codziennie od 20 zł"
@herbRogala konieczna będzie dodatkowa weryfikacja, powinnaś otrzymać wiadomość e-mail od operatora płatności w tej sprawie z adresu no-reply@payu.pl o treści:
" (...)aby nadal wypłacać środki z Allegro Finanse, zweryfikuj swoje dane (...) Możesz również dokonać weryfikacji przekształcając swoje konto na firmowe".
Powinnaś przesłać zdjęcia dokumentu tożsamości w zakładce Ustawienia wypłat zobaczysz odnośnik kliknij proszę Przejdź do PayU, i załącz dokument.