anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłaty środków

FHU-IBAG
#8 Zapaleniec#

Witam,

Nie wiem dlaczego ale to już wygląda bardzo słabo z waszej strony po raz 100 mam problem z wypłaceniem pieniędzy. Patrzyłem w załączniku do weryfikacji wypłat jest załączone zdjęcie dowodu które jest już tam długo a konto dalej jest w weryfikacji proszę o szybkie rozwiązanie tego problemu

  • Screenshot_2022-02-01-08-28-37-26_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHU-IBAG Dzięki za zgłoszenie. Skontaktuję się z Operatorem w tej sprawie i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHU-IBAG  nie mamy informacji żebyś wykonał przelew weryfikacyjny do Operatora Przelewy24 (na którym znajdują się środki do wypłaty). Masz zweryfikowane tylko konto u Operatora PayU. Powinieneś wykonać drugi przelew weryfikacyjny w zakładce Ustawienia wypłat (https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system).

Jeśli już wcześniej wykonywałeś ten przelew, to prześlij nam proszę potwierdzenie tego przelewu przez ten formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2.... Wyjaśnimy tę sprawę z Operatorem.  

oznacz moderatorów

FHU-IBAG
#8 Zapaleniec#

@ko_alka 

Wysłałem kolejny przelew w załączniku potwierdzenie

Screenshot_2022-02-02-07-30-40-74_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHU-IBAG Dziękuję, przekazałam to do Operatora P24 

oznacz moderatorów

FHU-IBAG
#8 Zapaleniec#

witam,

@ko_alka  Jak Moja Sprawa bo nadal zablokowane wypłaty

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHU-IBAG Przepraszam Cię, że musiałeś czekać. Przelewy24 są już aktywne na Twoim koncie, możesz wypłacić środki. 

oznacz moderatorów