Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
od zmiany panelu wysyłkowego na nowy, nie jestem w stanie zamówić kuriera na ten sam dzień, a często również na następny nie działa. Wcześniej było to możliwe. Np. zamówienie wpadło o 8:00, wtedy mogłem zamówić kuriera na okienko 10:00 - 16:00 tego samego dnia.
W nowym panelu mam tak: dzisiejsze zamówienie wpadło o 15:00, chciałem zamówić kuriera na jutro - błąd. Przepuściło podjazd dopiero na pojutrze.
Metoda wysyłki DPD Smart. Innych nie miałem okazji sprawdzić.
Czy ktoś z Państwa też tak ma/miał? Czy udało się znaleźć rozwiązanie?
@Bnlider dzisiaj występowały problemy z nadawniem przesyłek w Wysyłam z Allegro, teraz wszystko powinno już działać.
Napisałeś jednak, że problemy występują od zmiany wyglądu narzędzia. Czy to oznacza, że masz problem z zamówieniem kuriera od miesiąca, czy to tylko dzisiejsza sytuacja?
Witam, problem występuje od czasu zmiany formularza nadawania na nowy. Gdy są problemy z nadawaniem, to wcale nie działało (zdarzyło się na krótko 2 razy), ale nie widzę w tym problemu.
Nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale wspomnę. Mam zapisane 2 adresy odbioru paczek. Na jednym ze względu na dropshipping wcześniej wiem kiedy ma być kurier, tam nie stwierdziłem problemu. Z drugiego adresu do podjazdu kuriera wysyłam z dnia na dzień lub tego samego dnia.
Mam pewne przypuszczenie, że w formularzu mieszają się okienka podjazdów kurierów. Bo w nowym występują te, których nie miałem w starym, a te, które działały w starym formularzu, są widoczne dopiero na pojutrze.
@Bnlider, dziękuję Ci za zgłoszenie. Nasz dział techniczny przeanalizuje opisany przez Ciebie problem. 🙂 Gdy dowiemy się czegoś więcej, wrócimy tu z odpowiedzią.
Potwierdzam od rana nie ma możliwości zamówienia kuriera. Na wszystkich kontach. Po kontakcie z kurierem mam informacje ze zleceń nie ma na dzis. Płacicie dziś za stopa wszystkim kurierom?
@mac796 Cześć, którego zamówienia dotyczy ten problem i jaki komunikat się wyświetla?
Nie mam przycisku zamów kuriera na dole zamówienia, na wszystkich zamówieniach z DPD
mam ten sam problem
U mnie występuje problem z możliwością pobrania etykiet, mimo iż paczka dodana
@DAVOLI @mac796 @_Madry_Brzdac_ Cześć. Nasz Dział Techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Proszę Was o jeszcze chwilę cierpliwości.
Stworzyliśmy awaryjną stronę, na której znajdziecie cały komponent (również zamówienie kuriera. Możecie przejść bezpośrednio na: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/zamowienie/<tutaj_wprowadź_numer_zamówienia>
Upewnijcie się proszę, że wpisujecie poprawny numer zamówienia. ID zamówienia znajdziecie m.in. w wiadomości mejlowej po zakupie.
U mnie link działa, ale nie ukrywam, że jest to spora strata czasu, współczuje tym którzy mają większa ilość zamówień do ogarnięcia w ten sposób
@ko_alka czyli dzisiejsze problemy będzie uwzględniał wasz program alleprogres?
@RED Masz przykłady konkretnych zamówień, które mielibyśmy wykluczyć z powodu wczorajszych problemów?
ja dobrze żyję z kurierami
kurier u nas wczoraj przyjechał bez zlecenia, zadzwonił do centrali przesunął zlecenie na wczoraj z dnia dzisiejszego
nie wszyscy mają takie możliwości