Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_aka @mr_ma @la_na @@@
Dlaczego dopuszczani czani są do współpracy z wami tacy ludzie którym dasz negatywna opinię i dostaje sms'y z groźbami ze mam godzinę na usunięcie oceny lub zgłosi sprawę do sądu... Dodatkowo wyzwiska od szczeniaków i bezsensowne docinanie,, rozumiesz? Czy mam przekazać mamie szczeniaku" żałosne potraktowanie klienta.. Ocena taka ponieważ zamówiłem etui i doszło do mnie w dobrym stanie ale czego nie mogę powiedziec o szkle hartowanym które było pakowane z etui, nie zależy mi na szkle więc nie wystąpiłem o zwrot a wystawiłem opinie po czym na początku telefon i było okej dopóki się nie rozłączyłem, po tym zaczęły się prostackie sms'y.
@Client:76464363 Oczywiście jest to niedopuszczalne... ale czy zanim wystawiłeś ocenę skontaktowałeś się ze sprzedającym aby wyjaśnić sprawę i zgłosić reklamację?
Nie zależy mi na reklamacji, po za tym jak wspomniałem ważne jest dla mnie etui a nie szkło po za tym nawet jeżeli nie zgadzają się z moją opinią mogli kulturalnie poprosić o jej usunięcie.. Ale za to jak się do mnie zwracali zgłosiłem to do działu bezpieczeństwa allegro. Po za tym to głupie 20 zł szkoda głowy sobie tym zawracać podobna kwotę zapłaciłem za przesyłkę za pobraniem. Chodzi jedynie o potraktowanie klienta
@Client:76464363
Zamówiłeś szkło i etui tak?
Szkło przyszło uszkodzone tak?
Zamiast zgłosić reklamację i otrzymać nowe szkło bez dodatkowych kosztów to postanowiłeś wystawić negatywny komentarz... wspaniały pomysł (:
Kwestia tego jak sprzedający się do Ciebie odnosi to jedna sprawa i nie powinna mieć ona miejsca ale Twoje postępowanie również nie zasługuje na pochwałę. Jeśli otrzymujesz towar uszkodzony lub inny niż zamawiałeś to składasz reklamację i otrzymujesz nowe szkło.
Gdybym dostał negatywa za taki **piiip**ryk bez reklamacji też by mi to podniosło ciśnienie.
Pewnie nie zdajesz sobie sprawy ale taki negatyw może narobić sporo kłopotów sprzedającemu a Ty nie dałeś mu nawet szansy na załatwienie sprawy tak jak powinno się to zrobić.
@Client:76464363 Jeśli otrzymujesz niechciane wiadomości, zgłoś nam ten przypadek przez formularz (wraz z przykładami). Postaramy się pomóc.
@nat_not sprzedawca ma pełne prawo wezwać kupującego do usunięcia opinii
tak mówią polskie przepisy
i nie jest to nękanie
@Client:76464363 u kogo kupiłeś wysyłkę? w Allegro. które gwarantuje bezpieczne wysyłki
więc co się czepiasz sprzedawców
czepiaj się podmiotów u których kupiłeś transport i tych które uszkodziły ci przesyłkę
za wysyłki allegro smart odpowiada allegro - wystaw negatywa serwisowi
ja widziałem już gitarę zapakowaną w dwa kartony połamaną, podobnie zapakowany komputer
przebity na wylot sztaplarką, czy utopiony czytnik kart paczkomacie mimo, że był zapakowany w szczelną kopertę bąbelkowa
o klawiaturach wyglądających jak przejechanych samochodem nie wspomnę
sprzedający się źle zachował. Ale wiesz, że dostaje negatywa, może tracić smarta. To nie jego wina, że szkło przyszło uszkodzone. Jest dodatkowy koszt w plecy bo musi jaśnie panu odesłać dobre, którego nie popsuł. A ty zamiast normalnie napisać to wywalasz negatyw. Wiesz jak sprzedawcy mają ciężko a jaśnie pan może wszystko. Ani me ani be tylko negatyw. Zachowanie dziecka.
@darek_2055 i @komis-bell : "Chłopcy" chyba nie wiecie o czym piszecie 😉 Zamówiłem 3 szkła hartowane i dostałem 3 uszkodzone (15zł za 3 szt). Musialem zrobic zdjecia z gazetą (sprzedający zażądał (miala byc widoczna data) + odesłanie smartem. Druga przesyłka: uszkodzone 3 szkła i musiałem dymać na pocztę aby odebrac. Znowu to samo: reklamacja, zdjecia, podlaczanie telefonu do kompa, zgrywanie zdjec, wysylka e-maila, odsylka PP bo tylko za PP odda przedajacy. Trzecie przesylka (odbior na PP): 3 uszkodzone szkła. Jak uslyszalem, ze mam zrobic zdjecia z kolejna gazeta i dymac na PP aby nadac to poleciał od razu negatyw.
Podsumowanie jest takie: jak ktos nie potrafi solidnie zapakowac tak aby nie przyszlo zmasakrowane to: a) niech sie nauczy pakowac b) niech zrezygnuje z handlu na odleglosc.
I...jak tylko widze maila od innego sprzedajacego @ z żądaniem zdjec i odsylki PP to od razu leci NEGATYW.
Koniec marnowania mojego czasu za grosze!
@Client:76464363 mieliśmy się domyślić jak to przebiegało? Opierałem się na tym co napisałeś na początku.
@Client:76464363 @Client:104371448 No cóż, Panowie, zawsze jest wyjście.Zamiast kupować szkiełka po 1-5 zł na Allegro, trzeba przejść się do jednego ze sklepów stacjonarnych i kupić szkiełko za 45-50 zł.Gwarancja ,że będzie całe.Do tego mili Panowie jeszcze nakleją na ekran.
Inna jest kwestia pakowania, ale jeżeli przy wyborze przesyłki wybiera się najtańszą opcje (bo i tak przesyłka droższa od szkiełka), czyli list czy coś w tym stylu, to można spodziewać się takiego efektu.Na poczcie nikt nie obchodzi się z przesyłkami jak z jajkami.
Kto napisał że list? Właśnie wybrałem jedna z droższych przesyłek 😞 kurierem jest to około 15 zł nie wiem dokładnie 🙂 no trudno stało to się stało usunąłbym gdybym miał do czynienia z kimś normalnym a że takie zachowanie normalne nie jest to niech traci tego Smart itd za takie traktowanie ludzi powodzenia
@ART_FOTO: Ty chyba nie czytasz ze zrozumieniem.
Mam smart i wybrałem paczkomat. Nie bardzo wiem jaką inną przesyłke miałem wybrać.
Może jakbym wybrał "osobistą dostawe do domu" to byloby ok.
Poza tym sprzedający zażądał zwrotu uszkodzonych szkieł poprzez PP - w sumie tylko za PP zwracał kasę.
I to sprzedający wysylal ponownie szkla poprzez PP.
Nie bardzo wiem dlaczego mialbym doplacac ekstra za kuriera albo gołębia pocztowego.
I nie bardzo wiem dlaczego miałbym dymać do galerii.
Płacę - wymagam - proste. Zamówiłem całe szkła i takie miałem otrzymać. Jesli gosc ma setkę negatywów za badziewne pakowanie/polamane szkła i nie wyciągnął żadnych wniosków to o czyms to swiadczy.
@Client:104371448 Skoro sprzedający ma tyle negatywów za badziewne pakowanie, to po co u niego zamawiałeś?Nie zerknąłęś w komentarze przed zakupem czy po prostu miał najtaniej i zdecydowałeś się zaryzykować.?
Co do pakowania rozumiem Twoją frustrację.Zamawiasz i chcesz otrzymać w całości.
Co do Smarta, chyba trafiłeś akurat na promocje Allegro lub takowych szukałeś.Zapłaciłeś 15 zł za 3 szkła i miałeś przesyłkę Smart?Pamietaj że nie ma przesyłek za darmo.Ktoś za te przesyłki płaci, krótko mówiąc sprzedający .Zapewne tnie koszty na opakowaniach.
Co do zwrotów sprzedający zwraca najtańszy koszt dostawy dostępny w ofercie.Niezależnie od tego jaką formę zwrotu wybierzesz.
Następnym razem trzeba zapoznać się z komentarzami przed zakupem lub odżałować i dokonać zakupu w sklepie stacjonarnym.Tyle tylko że tam zapłacisz za porządne 3 szkła od 100 do 150 zł a nie 15.