Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
7 Lipca klient odebrał zamówienie ( pobranie inpost) do dnia dzisiejszego 20 dni ! nie otrzymałem pieniedzy za przesyłkę pobraniową i nie mogę zwrócić pieniędzy do zwrotu.
zam
@TWS2_SKLEP ten rodzaj płatności przekazywany jest przez przewoźnika, więc w tej sprawie powinieneś skontaktować się z InPostem. Poprosiłam o pokierowanie Cię przez konsultantów InPost w tym wątku.
Dzień dobry @TWS2_SKLEP
Dla Klientów bez umowy z InPost, kwota pobrania zostanie przelana na konto bankowe podane przez Nadawcę w Managerze Paczek, w ciągu 5 dni roboczych od dnia po otrzymaniu płatności. Prosimy o weryfikację poprawności wprowadzonego numeru rachunku bankowego. W razie wystąpienia dalszych nieprawidłowości prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu weryfikacji zaistaniałej sytuacji.