anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zwrotu allegro pobranie

TWS2_SKLEP
#7 Wielbiciel

7 Lipca klient odebrał zamówienie ( pobranie inpost) do dnia dzisiejszego 20 dni ! nie otrzymałem pieniedzy za przesyłkę pobraniową i nie mogę zwrócić pieniędzy do zwrotu.

 

zam 

: 15144994404

 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TWS2_SKLEP ten rodzaj płatności przekazywany jest przez przewoźnika, więc w tej sprawie powinieneś skontaktować się z InPostem. Poprosiłam o pokierowanie Cię przez konsultantów InPost w tym wątku. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @TWS2_SKLEP 

Dla Klientów bez umowy z InPost, kwota pobrania zostanie przelana na konto bankowe podane przez Nadawcę w Managerze Paczek, w ciągu 5 dni roboczych od dnia po otrzymaniu płatności. Prosimy o weryfikację poprawności wprowadzonego numeru rachunku bankowego. W razie wystąpienia dalszych nieprawidłowości prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu weryfikacji zaistaniałej sytuacji. 

oznacz moderatorów